R_Style Skrevet Januar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2005 da har jeg endelig fått gjort litt med bilen, ikke så voldsomme endringer, men fått tatt en lakkrens og polering og ikke minst en skikkelig innvendig rens...! og i dag var jeg å kjøpte ett Jamex powerfilter som jeg monterte før i dag! må si det ble rå lyd! er kjempe fornøyd med det!! anbefales! tenkte att jeg skulle slenge med ett bilde av bilen min, selv om det ikke er så mye å rope hipp hurra for enda... men når pengene kommer inn på konto, går dem fort ut igjen, til min kjære primera! Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr_primera Skrevet Januar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2005 Originally posted by R_Style og i dag var jeg å kjøpte ett Jamex powerfilter som jeg monterte før i dag! må si det ble rå lyd! er kjempe fornøyd med det!! anbefales! Hvor kjøpte du powerfilteret ditt? Betalte mye? Siter --> Nissan Primera 96 <-- X - Toyota Corolla 83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet Januar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2005 eg har også Jamex powerfilter som eg er veldig fornøyd med! husker ikkje prisen men trur det var rundt 500 kr... Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr_primera Skrevet Januar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2005 Originally posted by Primera SI eg har også Jamex powerfilter som eg er veldig fornøyd med! husker ikkje prisen men trur det var rundt 500 kr... Hvor kjøpte du ditt...? Siter --> Nissan Primera 96 <-- X - Toyota Corolla 83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet Januar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2005 på ein sånn "alt mulig butikk" som heiter MEKK Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr_primera Skrevet Januar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2005 Originally posted by Primera SI på ein sånn "alt mulig butikk" som heiter MEKK hehe...oki...hørtes ikke ut som noen "web-butikk" akkurat:p Siter --> Nissan Primera 96 <-- X - Toyota Corolla 83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet Januar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2005 Link til butikkoversikt i norge...:http://www.mekk.no/pages/Felles%20oppl.html Det filteret får du sikkert kjøpt hos nesten alle bilrekvisita butikker... Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Januar 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2005 kjøpte filteret mitt hos bilvarehuset anker`n, men torshov bilrekvisita har det og flere andre bilrekvisita butikker har det... jeg betalte 459 kr for filteret (76mm i innvendig diameter på tilkoblingen på filteret...) med "slange" klemme til filteret, også lagde jeg meg en egen overgang fra Luftmengde måleren og til powerfilteret selv... kan legge opp ett bilde her, må bare få tat det først...! Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr_primera Skrevet Januar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2005 Originally posted by R_Style kjøpte filteret mitt hos bilvarehuset anker`n, men torshov bilrekvisita har det og flere andre bilrekvisita butikker har det... jeg betalte 459 kr for filteret (76mm i innvendig diameter på tilkoblingen på filteret...) med "slange" klemme til filteret, også lagde jeg meg en egen overgang fra Luftmengde måleren og til powerfilteret selv... kan legge opp ett bilde her, må bare få tat det først...! Gjerne et bilde:) Siter --> Nissan Primera 96 <-- X - Toyota Corolla 83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Januar 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2005 her er da bilde av det Jamex powerfilteret jeg satte på bilen min i går... men se bort ifra det møkkete motorrommet mitt...!;) Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet Januar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2005 Ein Nissan Primera Maskin fortjener meir stell enn det dette bildet viser:) Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Januar 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2005 Helt enig med deg der Primera SI... men bilen har jeg nå hatt en ukes tid, og jeg har ikke fått gjort så veldig mye enda, men en motorvask skal den snart få, det er helt sikkert...! Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Januar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2005 mulig jeg er stokk dum.. men.. hvorfor kjøpe jamex luftfilter? når KN sine filter koster minimalt mer.. er vel snakk om 30-60 kr mer for et kn-filter.. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Januar 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2005 fordi der jeg kjøpte dette filteret, hadde de ikke KN filter (med 76 mm i innvendig diamter) inne på lager så da måtte det bestilles, og da var saken grei for Jamex filter hadde de inne, samme for meg om det er KN filter eller Jamex, den "forskjellen" tviler jeg på att jeg merker... men hadde de hatt KN filter inne, så er det ikke usannsynlig att jeg hadde kjøpt det, men nå er Jamex filteret kjøpt og montert, og jeg er fornøyd...! Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet Januar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2005 Originally posted by R_Style fordi der jeg kjøpte dette filteret, hadde de ikke KN filter (med 76 mm i innvendig diamter) inne på lager så da måtte det bestilles, og da var saken grei for Jamex filter hadde de inne, samme for meg om det er KN filter eller Jamex, den "forskjellen" tviler jeg på att jeg merker... men hadde de hatt KN filter inne, så er det ikke usannsynlig att jeg hadde kjøpt det, men nå er Jamex filteret kjøpt og montert, og jeg er fornøyd...! Det var min grunn og! Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg