Gå til innhold

bilde av ny primera`n min!


R_Style

Anbefalte innlegg

da har jeg endelig fått gjort litt med bilen, ikke så voldsomme endringer, men fått tatt en lakkrens og polering og ikke minst en skikkelig innvendig rens...!

 

og i dag var jeg å kjøpte ett Jamex powerfilter som jeg monterte før i dag! må si det ble rå lyd! er kjempe fornøyd med det!! anbefales!

 

tenkte att jeg skulle slenge med ett bilde av bilen min, selv om det ikke er så mye å rope hipp hurra for enda... men når pengene kommer inn på konto, går dem fort ut igjen, til min kjære primera!

 

 

738260.jpg

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpte filteret mitt hos bilvarehuset anker`n, men torshov bilrekvisita har det og flere andre bilrekvisita butikker har det...

 

jeg betalte 459 kr for filteret (76mm i innvendig diameter på tilkoblingen på filteret...) med "slange" klemme til filteret, også lagde jeg meg en egen overgang fra Luftmengde måleren og til powerfilteret selv... kan legge opp ett bilde her, må bare få tat det først...!

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by R_Style

kjøpte filteret mitt hos bilvarehuset anker`n, men torshov bilrekvisita har det og flere andre bilrekvisita butikker har det...

 

jeg betalte 459 kr for filteret (76mm i innvendig diameter på tilkoblingen på filteret...) med "slange" klemme til filteret, også lagde jeg meg en egen overgang fra Luftmengde måleren og til powerfilteret selv... kan legge opp ett bilde her, må bare få tat det først...!

 

Gjerne et bilde:)

--> Nissan Primera 96 <--

X - Toyota Corolla 83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fordi der jeg kjøpte dette filteret, hadde de ikke KN filter (med 76 mm i innvendig diamter) inne på lager så da måtte det bestilles, og da var saken grei for Jamex filter hadde de inne, samme for meg om det er KN filter eller Jamex, den "forskjellen" tviler jeg på att jeg merker...

 

men hadde de hatt KN filter inne, så er det ikke usannsynlig att jeg hadde kjøpt det, men nå er Jamex filteret kjøpt og montert, og jeg er fornøyd...!

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by R_Style

fordi der jeg kjøpte dette filteret, hadde de ikke KN filter (med 76 mm i innvendig diamter) inne på lager så da måtte det bestilles, og da var saken grei for Jamex filter hadde de inne, samme for meg om det er KN filter eller Jamex, den "forskjellen" tviler jeg på att jeg merker...

 

men hadde de hatt KN filter inne, så er det ikke usannsynlig att jeg hadde kjøpt det, men nå er Jamex filteret kjøpt og montert, og jeg er fornøyd...!

 

 

Det var min grunn og!

2002 Passat 1.9TDI Highline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår