Per-Henrik Skrevet Januar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2005 240 min tar inne van. det blir sånne vann dråper i taket selv om jeg har presening over den. hva skal jeg gjøre?? Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Januar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2005 er det minus grader i halden?? kanskje litt vann/kondens som har fryst, å som smelter når du setter på varemen i bilen??? Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Januar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2005 Haha.. seriøst.. dette var dagens topic :roll: "Mayday mayday.. vi är sprungit läkk på E18" :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hayabuza Skrevet Januar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2005 ja du får ta med deg redningsvesten... :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Januar 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2005 Originally posted by Volvo-Lars er det minus grader i halden?? kanskje litt vann/kondens som har fryst, å som smelter når du setter på varemen i bilen??? Jepp det er -2 til -5 grader her, Kommer an på hvilken tid på døgnet det er. Men en gang må det vannet ha komme inn. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet Januar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2005 Ja kondens. Nok at det har vært rå, kald fuktig luft som har kommet inn til bilen og fryst mot metallet i taket som da har tint når du har presenningen over og tempen i bilen stiger. Men hvis du virkelig mener det er lekkasje i taket så må du bare dra av trekket og få noen til å dusje taket med en hageslange. Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg