colle Skrevet Januar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2005 har brukt en stund på denne 350z'en, er ikke heeeelt ferdig enda syns jeg..noe mangler, men har ikke peiling på hva...(ikke spoiler) anywho, fronten og skjørtet er brusha, tok litt tid, men er mer eller mindre fornøyd nå... orig: mod: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-J Skrevet Januar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2005 sinnsykt bra laget! ser veldig ekte ut!!! :D Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colle Skrevet Januar 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2005 tusen takk :) har brusha tven på dashbordet og btw hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Januar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2005 Kul og bra laget ja. Så litt rart ut at fronten stakk så langt ut og lyset på felgene. Kanskje legge på litt refleksjoner på side skjørtet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freeman Skrevet Januar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2005 Eneste jeg kan pirke på er at framfelgen er litt feil vinkel på og framskjermen ser litt "bulket" ut... Men ellers var det en råå modd Siter Mine Bilder ser dere her: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1848081#post1848081 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colle Skrevet Januar 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2005 hvordan feil vinkel? bilen svinger, om det kan være svaret ;) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freeman Skrevet Januar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2005 føler det står litt for mye ut oppe iforhold til nede.. så er ikke hjulbuen helt rund.. ser ut som framdekke skal stikke utom hjulbuen når en ikke svinger... Bare flisespikkeri.. Var en dritrå modd; en av dem bedre. Clean og fin look Siter Mine Bilder ser dere her: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1848081#post1848081 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg