SunnyGTI-R Skrevet Januar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2005 Ved hurtig avgjørelse selger jeg cossien min for 95k. Dette er billig for en 92 modell orginalbil. Den er meeeget godt holdt og påkostet. Den har bl.a sort skinn, 330kit, 3" eksos, coilowers, t-34bb turbo, drilla/slissa skiver foran og bak m.redstuff, poliforinger, "alt" utstyr ++++ Send pm eller ring meg på 90159732 for mer info og bilder. Kan ta innbytte opptil 50k men ikke noe skrap. Preikere, bedrevitere, drømmere, fjortiser, prutere o.l. kan la være å bry seg. Seriøse kan ta kontakt for en hyggelig bilprat. Siter Whoops, there goes another gearbox... Nissan Sunny GTI-R Nissan Primera 4WD Nissan King Cab 4WD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FriX-244TiC Skrevet Januar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2005 Hei! Noen feil som bør nevnes? Har du noen bilder? Har en S6 4.2L varebil vis d kan vere av interesse? Vegard Siter 70`144,99`MB 220Cdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Januar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2005 Hva slags bil tenker du på når du nevner innbytte da? Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTI-R Skrevet Januar 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2005 Originally posted by FriX-244TiC Hei! Noen feil som bør nevnes? Har du noen bilder? Har en S6 4.2L varebil vis d kan vere av interesse Kan maile bilder men gidder ikke legge dem ut her. Lakken er ikke av de peneste, bortsett fra det så er den vel så å si 100%. Det finnes ikke mange cossier i så god stand. Om audien går for 50k så kan jeg ta den i innbytte ja, men regner med at den ligger litt høyere i pris;) Når jeg sier innbytte så mener jeg IKKE gamle opel, volvo o.l typiske herja rånebiler. Det meste andre er intressant og blir vurdert (turbobiler og 4x4 diesel er foretrukket). Siter Whoops, there goes another gearbox... Nissan Sunny GTI-R Nissan Primera 4WD Nissan King Cab 4WD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Januar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2005 Oki, da har jeg nok ikke noe som er av din interesse. dvs turbo og 4x4 biler. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aero_alex Skrevet Januar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2005 Er vel ikke vllig til å bytte i en Saab 900 Aero.. bilen min ligger på autodb.no mvh Aleksander http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=641466&username= Siter Saab Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTI-R Skrevet Januar 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2005 Originally posted by aero_alex Er vel ikke vllig til å bytte i en Saab 900 Aero.. bilen min ligger på autodb.no mvh Aleksander http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=641466&username= nei Siter Whoops, there goes another gearbox... Nissan Sunny GTI-R Nissan Primera 4WD Nissan King Cab 4WD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FriX-244TiC Skrevet Januar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2005 Originally posted by enrico Kan maile bilder men gidder ikke legge dem ut her. Lakken er ikke av de peneste, bortsett fra det så er den vel så å si 100%. Det finnes ikke mange cossier i så god stand. Om audien går for 50k så kan jeg ta den i innbytte ja, men regner med at den ligger litt høyere i pris;) Når jeg sier innbytte så mener jeg IKKE gamle opel, volvo o.l typiske herja rånebiler. Det meste andre er intressant og blir vurdert (turbobiler og 4x4 diesel er foretrukket). Hei! Erre 4x4 eller RWD? du kan sende meg bilder på vegard-friksen@hotmail.com . motor effekt? hvordan er bilen Extriørmessig å intregjørmessig? Lakken er ikke av peneste sort? åssen farge? Skal tenke på det! min er senket 60mm 2x2.5" effektanlegg+Kn filter.. Km stand 248.000 19"nye felger å dekk +++ Vis bilen din er meget bra skal jeg vurdere det.. hvor holder du til? Hilsen Vegard Siter 70`144,99`MB 220Cdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTI-R Skrevet Januar 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Originally posted by FriX-244TiC Hei! Erre 4x4 eller RWD? du kan sende meg bilder på vegard-friksen@hotmail.com . motor effekt? hvordan er bilen Extriørmessig å intregjørmessig? Lakken er ikke av peneste sort? åssen farge? Skal tenke på det! min er senket 60mm 2x2.5" effektanlegg+Kn filter.. Km stand 248.000 19"nye felger å dekk +++ Vis bilen din er meget bra skal jeg vurdere det.. hvor holder du til? Hilsen Vegard DHM Siter Whoops, there goes another gearbox... Nissan Sunny GTI-R Nissan Primera 4WD Nissan King Cab 4WD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aero_alex Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 kan du sende meg noen bilder?..er mulig interresert.. aleksandertjore@hotmail.com Siter Saab Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg