kisen Skrevet Januar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2005 jeg skal selge mine 2 kondensatorer.. 1 farad kondensator i krom utførelse.Koblingsblokk i platinium. koster 2290 kr pr stk.. å er brukt i 1 måne.. http://www.flashaudio.no/ ... kom med bud... kristoffer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet Januar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2005 kr 500.- betaler på forskudd.. om nødvendig. hvor kan de hentes isåfall? mvh Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kisen Skrevet Januar 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2005 befinner mæ i kirkenes akkorat nu fårr tia.. menneh 500 kr va litt i det minste lage desverre..!! de er så godt såm ny.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Januar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2005 hva er minste prisen da? Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kisen Skrevet Januar 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2005 pr stk eller begge?? kondensatorer detter ikke akkorat mye i pris.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kisen Skrevet Februar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 da har jeg solgt 1 kondensator.. den jikk fårr 1100 + frakt.. løp å kjøp har 1 igjenn..- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kisen Skrevet Februar 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2005 ingen som e intr? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg