thorh Skrevet Januar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 Hei har nesten akkurat kjøpt meg en mondeo, er jævlig fornøyd med kjøpet, men har lyst til å gjøre den fetere, er det noen som har noen tips til hva som kan gjøres? Det er en helt orginal 95mod mondeo 2.0 sedan, lyseblå. Hadde vært moro om noen har noen tips! Siter [x] 95 Ford Mondeo 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViceGuy Skrevet Januar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 Originally posted by thorh Hei har nesten akkurat kjøpt meg en mondeo, er jævlig fornøyd med kjøpet, men har lyst til å gjøre den fetere, er det noen som har noen tips til hva som kan gjøres? Det er en helt orginal 95mod mondeo 2.0 sedan, lyseblå. Hadde vært moro om noen har noen tips! Ta en titt på mine sider davel, mulig du får noen ideer fra noen av mange bildene jag har lagt opp. Modifikasjons linken er ennå ikke lagt inn, men ellers skulle det meste virke. www.my-ride.com Siter 2004 Ford Mondeo 1.8 Trend 1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009) 1986 Yamaha XJ-600 http://www.my-ride.com Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet Januar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2005 bare styling du er på jakt etter? anbefaler deg å titte gjennom trådene her på mondeo-delen av bilforumet :) Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorh Skrevet Januar 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2005 er egentlig på jakt etter tips både interiørt og eksteriørt Siter [x] 95 Ford Mondeo 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Januar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2005 Originally posted by thorh er egentlig på jakt etter tips både interiørt og eksteriørt hehe, her er det mye som kan gjøres, det har jeg fått erfare hvertfall.. Noe spesielt du tenker på eller? Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorh Skrevet Januar 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2005 det jeg går litt å tenker på er å importere effekt anlegg og KNfilter fra england. Men er det noen som aner hvor mye frakta kommer på å slikt? Siter [x] 95 Ford Mondeo 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT_rider Skrevet Januar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2005 Kna jo lese gjennom G-racing sin prosjekttråd, og se om du får noe inspirasjon derfra. Viss du ikke har lest den allerede da;) Siter Fiesta to the people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg