Gå til innhold

Så en pen 626 V6 her om dagen.

Ranger emnet


mazda626v6euro

Anbefalte innlegg

Hei på dere!

 

Detta er egentlig for dumt. Men, i sommer..... var jeg på en liten tur på E18 i nordre vestfold. Ble da pasert av en sort 626 V6, med pene felger og greier. Flott bil. Det skal gå en i Drammen, mulig det var den. Noen som kjenner seg igjen? Har også sette en blå aktig en. Med ny grill og felger fra etter 1994. Noen sett denne? Bilder ønskers i alle fall av så mange 626 V6 som mulig. :D

 

Over til noe annet! Jeg har et problem.

 

Til sommeren, dvs høsten så må jeg ha nye vinterdekk. Felgen er kast så jeg MÅ ha nye felger også. Saken er at jeg ikke får bestemt meg. I dag har jeg standard 205/55-15 på sommer med standard lettmetal på. Det er tydelig hvis hipt å sette på 17" men det er så mange som advarer meg mot det. Blir sporete og dyrt å kjøpte osv. Tenkte på å kjøpe nye 15" på vinter dekka å la det være med det. Vurderer et tilbud fra en grei kar, tilsynelatende i alle fall fra Skien.

 

Hva skal jeg gjøre? Ber pent om råd.

 

Kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mazda626v6euro

Hei på dere!

 

Detta er egentlig for dumt. Men, i sommer..... var jeg på en liten tur på E18 i nordre vestfold. Ble da pasert av en sort 626 V6, med pene felger og greier. Flott bil. Det skal gå en i Drammen, mulig det var den. Noen som kjenner seg igjen? Har også sette en blå aktig en. Med ny grill og felger fra etter 1994. Noen sett denne? Bilder ønskers i alle fall av så mange 626 V6 som mulig. :D

 

Over til noe annet! Jeg har et problem.

 

Til sommeren, dvs høsten så må jeg ha nye vinterdekk. Felgen er kast så jeg MÅ ha nye felger også. Saken er at jeg ikke får bestemt meg. I dag har jeg standard 205/55-15 på sommer med standard lettmetal på. Det er tydelig hvis hipt å sette på 17" men det er så mange som advarer meg mot det. Blir sporete og dyrt å kjøpte osv. Tenkte på å kjøpe nye 15" på vinter dekka å la det være med det. Vurderer et tilbud fra en grei kar, tilsynelatende i alle fall fra Skien.

 

Hva skal jeg gjøre? Ber pent om råd.

 

Kr.

 

Eg hadde kjøpt 17 tommere uten å stusse, bilen ser mye bedre ut da og blir stivere å kjøre. Tror ikke du vil merke så mye sporing hvis du kjøper noe skikkelige dekk. Men er jo selvfølgelig en del dyrere enn 15".

07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI

X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke kjøp under 16"! ;) Kjøp enten 16" eller 17". Med ordentlige dekk! Bilen blir så mye finere med pene, og litt store felger!

 

Angående pene V6'ere. Så en gang en skinnende svart 2.5 V6 (med nyeste grillen), med 17" og senking for to år siden. Var da jeg begynte å interessere meg stort for denne bilen. Var helt nydelig...!

-1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det sporer mye, er bare tull. Brodern hadde 215/40/17 og den oppførte seg som en drøm. Ikke sporet den spesielt mye heller. Er du livredd for sporing kan du jo bare kjøpe 205/45/17. Skal ikke bli noe problem med komforten da.

 

Peneste 626`en jeg har sett, var vel bruttern sin. Vinrød, med skrudde 17 tommers BBS kopier, lakkert grill med netting og spesialbygget stereo med neon og dilldall i bagasjen. Med 2X4" eksos og litt annet småsnacks

83 RX7 12A Turbo

89 Ford F-250 XLT Lariat

 

x80 RX7 13B

x82 929 HT Coupe

x89 929 2.2i GLX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Kjører 15" på vintern med spiller nye Nokian Hakkepelita RSI (piggfritt). Og det er desidert de beste dekkene piggfri-dekkene du får tak i. Ser mange som kjører på 17" og 18" på vinteren, men va er vitsn? Greit det ser kult ut, men det er jo ikke mye gummi det er snakk om på 17 og 18" og det går jo utover komforten i bilen når du er å sklir på hålka. Felgene bil jo åtte-kantete før vintern er borte.

 

Kjører selv 195/65-15 og det er en drøm å kjøre på etter min mening. Så får du noen pene 15" så ser jeg engen vits i å kjøpe 17" til vinteren. Dyrere blir det jo.

 

En annen ting er jo når sommer`n kommer igjen...har du kjørt en hel vinter på 15" så bil det stoooor stas å få sette på 17" eller 18" til sommeren :)

SiLvEr_19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår