G60Turbo Skrevet Januar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2003 Skulle hatt EU på kjerra nå. Noen som kjenner noen "liberale" eu-godkjennere???? Bilen er jo i topp teknisk stand.... :D Akkurat nå står den ganske godt fraplukket, og skal ikke på veien før i April/Mai. Jeg kan jo godt bytte over motor,fjørbein+++++++++++++ Har alt tilgjengelig, men jeg har ikke så jævli lyst til å skru det over nå. Det er kaldt og guffent og det er andre ting med bilen jeg gjerne skulle gjort enn å sette inn pinglemotor og jeepfjøring. Send PM, som alle sikkert skjønner vil det være lurest. "dusør" Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Januar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2003 Finn noen unge folk, da har du 50-50 sjanse. Enten skal de være pirkete, eller så synes de det er tøft. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.