Cchris Skrevet Januar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 Kanskje et veldig dumt spørsmål, men.. Hvorfor kommer det sånn spesiell lyd når man rygger? Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet Januar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 Tenker du på motorlyden når du rygger kontra motorlyden når du kjører fram, eller har du montert ryggelyspærer som piper? :D Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Januar 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 Originally posted by Cozzie Tenker du på motorlyden når du rygger kontra motorlyden når du kjører fram, eller har du montert ryggelyspærer som piper? :D Hehe.. Tenkte liksom på den motorlyden som kommer da. :D Lyden kommer vel mer fram når man rygger litt fort. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet Januar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 Originally posted by Cchris Hehe.. Tenkte liksom på den motorlyden som kommer da. :D Lyden kommer vel mer fram når man rygger litt fort. Revers tannhjulet er rettskåret. Derfor kommer ulelyden når du kjører i revers. De andre girene er skråstilte og har flere tenner i inngrep og det er årsaken til at det ikke lager lyd ( iallefall ikke merkbar lyd ) Siter 30.03.87 www.essokickers.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Januar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 Takk, har i grunn lurt litt på det selv! Høres jo ut som man kjører bilen på et mindre gir og høyere turtall.. Siter [0]Bmw 320i -89 [X]Toyota Corolla -86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Januar 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 Takk for svaret Lars. Da lærte jeg noe nytt idag også :) Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg