stev-1 Skrevet Januar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 her er en golf jeg har starta på.. har ikke peiling på hva mer jeg skal gjøre men.. kanskje bytte felger men... hva mer..?? nå?? Siter Toyota SUPRA<3 nissan skyline<3 nissan 300ZX<3 dodge viper<3 mazda rx-7<3 er drømmebila 2pac R.I.P 1971-1996 the world lost a real THUG.. !!!THUG LIFE!!! show 2pac :respect .. listen to 2pacs music.. :dj :peace: out Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruCe Skrevet Januar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 Bytting av felger hadde nok gjort seg. Jeg hadde valgt å ha litt lysere ruter, og kanskje legge på en liten list på lykta framme? Siter 88 Golf 2 Syncro 72 Opel Manta A (laangtids prosjekt) [x] 77 Opel Kadett C Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Januar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 Ikke post så stort bilde.. mange sitter på skjermer med 1024x768 eller 1280x1024..ikke post større enn det.. du har senket bilen for mye, skjørtene er for store, fargen er falsk, Logoen er til feil merke(GReddy er til japsebiler;)), sotet for mye, og stylingen er skjev.. X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg