Dulle Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 Oooh..var på Nissan i dag, for å kjøpe noen småting..og uttafor sto det en P11-144 stasjonsvogn.. Den hadde de STCC-luktedekslene, temmelig bøst sportsinteriør, ac og diverse deilige ting. Er det laget STCC vogner?? Uansett..det virkelige spørsmålet her, er om alle interiørdeler i P11 og P11-144 er like.. Den hadde nemlig sånn mørk-blanke ting inne. Rammene rundt luftehullene, midtkonsollen, rundt rattet og instrumentene osv..sinnsykt sprekt! Jeg har sånne mørkt-blankt bare rundt girstanga..men jeg vil gjerne ha resten også. Koste hva det koste vil :D Vil disse tingene passe i min P11? Og, noen som vet om disse kan bestilles fra Nissan, eller om det er noen spesialdeler til en eller annen spesialmodell? Hvis noen vet pris også, blir jeg helt tent her.. Siter Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling] Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død] http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nyhusern Skrevet Januar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 Selve dasjbordet er likt, men alle detaljer er ikke like, så om du skal ha inn slike panel i din P11, kan det være at du trenger å ha med enkelte detaljer som klimakontrol og nye knapper/brytere. Jeg har en P11-144 SPORT, og den har også panel i børstet stål look. Siter How mutch do you know about yourself, if you've never been in a fight Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dulle Skrevet Januar 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 Jeg fant ut det samme :( Dro til Nissan og ba om å få se inni bilen :D Den hadde ikke børstet stål-look over hele, sånn som jeg trodde. Er jo ikke noen "ramme" i selve midtkonsollen på dem, og den som sitter over luftehullene midt i dashen passer ikke på min, fordi min har en hel ramme rundt ac og cd-spiller, samt disse hullene. Kort fortalt passer bare det rundt rattstammen, og det rundt luftehullene ute på sidene.. Kan en lakkerer få til åf å akkurat den børstet stål-looken på plastikkpaneler? Burde ikke være et enormt problem.. Den looken vil jeg ha! Siter Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling] Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død] http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg