Gå til innhold

Golf G60, 90mod, vurderes solgt

Ranger emnet

thojen

Anbefalte innlegg

http://home.online.no/~tjensse2/index.cfm

Åkei...denne bilde-greia er jeg foreløpig grønn på....

1990 mod Golf G60 vurderes solgt.

190.000KM.

Mørk grønn

sort skinn-interiør.

16" sommer

BBS ett eller anna 15"? vinter

Denne bilen har i fjor sommer (2004) hatt et havari, der en bolt på nedre veiv knakk. Var ut med motoren, skiftet veiv/bolt, råder og pakninger. Fungerer greitt nå. Har vært på EU i fjor høst, med noen mangler som ikke er 100% utbedret ennå. Original kompressor ble overhalt sommer 2003, kjørt ca 12.000km siden det. Girkasse ble byttet februar 2004. Har satt istørre FPR, og kjøpt SNS chip stage2 og 68mm reimhjul til G-lader (dette er ennå ikke skiftet).

Supersprint rustfritt eksosanlegg, K&N luftfilter. Sommerdekk foran nye, sommerdekk bak OK. Trenger 2 nye vinterdekk pga skjev forstilling etter girkasse-byttet..

EU- ikke OK (avskiltet), pga bl.a. manglet varselstrekant (OK nå), og en del punkter på avgass (henger sammen med bl.a dårlig justert tenning, ujevn tomgang, vakuumslanger...), en eller annen lastavhengig ventil på bakaksel som var dårlig.. Mener dette nesten er ok nå. Siste små-pirket er at det ser ut til å være jordingsfeil i forbindelse med blinklys- bryter på rattstammen... Dette skjedde rett før vinteren kom, og bilen ble kjørt inn og vinterparkert i garasje da snøen kom, i påvente av vår og fornyet arbeidslyst:)

Hvis noen skulle finne dette av interesse er det bare å ta kontakt på e-post: thomasj2804@hotmail.com. Er litt usikker på om jeg vil selge da, for dette ville vært en morsom bil å få istand og kjøre til sommeren igjen. Mulig jeg uansett blir stasjonsvogn-eier etterhvert....;)

e-post:

thomasj2804@hotmail.com

Thomas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, hadde tenkt meg i nærheten av 50.000,- hvis bilen hadde vært prikkfri og EU-ok, noe den nå altså ikke er....

Er litt usikker på dette der, men har vel egentlig bestemt meg for at den skal bort, så jeg er vel villig til å fire en del på kravet ja...

Det er bare å komme med antydninger på mail thomasj2804@hotmail.com , eller her på forumet.

Thomas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså.... Trengs 2 nye vinterdekk for at det skal bli helt trygt da. Ellers skal bilen være grei nok å kjøre ja. Lade batteri, så skal det være bare å kjøre. Har hatt en del varsler på oljetrykksalarmen både før og etter vi var ute med motoren, men ved å bruke helsyntetisk 10W40 istedet for 5W40 har dette problemet løst seg selv.

Som nevnt er det jordingsfeil på blinklys, noe jeg ikke har sett mer på. Var noe kluss med viskerbryteren på rattstammen som jeg skulle fikse som gjorde at vondt egentlig ble litt verre...

Har papirene fra EU-kontrollen, hvis du er interessert i å se på dem.

Thomas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du et faxnr du kan bruke??

Hvis ikke kan jeg prøve å scanne inn EU-papirene, og sende de på mail. har du en mailadresse jeg isåfall kan bruke?? får vel alltids lagt dette ut på http://home.online.no/~tjensse2/index.cfm

Dette kommer uansett ikke til å skje før på søndag da, er altfor opptatt på jobben nå + at nettet mitt hjemme har streika for tida.

Har du tilgang på fax skal jeg prøve å få dette sendt i kveld en gang.

Thomas

Lenke til kommentar
Del på andre sider