Gå til innhold

Spesiell Mitsubishi Galant GTI-16v Selges!

Ranger emnet

v|ncenT^

Anbefalte innlegg

Her er bilde av den nye fronten ( OBS! fra Donorbilen ) Den er blitt nylakkert hos lakkeringsverksted før den ble satt på!

Ny front.jpg

Her er et litt utydelig bilde av den med vinterfelga (14" Alu - Kopi av AMG felga som ble levert i japan )

vinterfelga.jpg

Hvis noen orker å sette på sideskjørta, og den andre grillen, kan jeg tenke meg at det ferdige resultatet blir noe ala dette (var også min inspirasjon ) :

chuma1.jpg

chuma2.jpg

Jeg har kanskje glemt å nevne det, men det følger med og sitter på et orginalt Effekt Anlegg på den !

Med tanke på inbytte er jeg egentlig åpen for det meste:

- Audi (Quattro) med 5'er eller 6'er

- Mitsubishi Sigma

- Nissan 200sx S13

- Toyota Celica

- Toyota Supra (Mk3)

- Alfa Romeo ( fra tidlig -90 )

Ellers er det bare å komme med forslag, er åpen for mye forskjellig.. selvfølgelig kan jeg legge penger i mellom.

Prisidè ca. 45k uten 17" ( Har masse deler som kan følge med hvis intresse )

'93 Audi S2 Hybrid ! sZwei

'86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO"

'87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil !

[x2] Type 44 quattro avant + sedan

[x]'91 Audi Coupe quattro20v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på inbytte er jeg egentlig åpen for det meste:

- Audi (Quattro) med 5'er eller 6'er

- Mitsubishi Sigma

- Nissan 200sx S13

- Toyota Celica

- Toyota Supra (Mk3)

- Alfa Romeo ( fra tidlig -90 )

Ellers er det bare å komme med forslag, er åpen for mye forskjellig.. selvfølgelig kan jeg legge penger i mellom.

Prisidè ca. 45k uten 17" ( Har masse deler som kan følge med hvis intresse ) [/b]

Tror nok ikke jeg har noe av interesse for deg da, har en '95 Opel Astra 1.8 club stv. Men dette er sikkert en bil som er for praktisk for deg ;)

Samma prisklassen, så det hadde jo vært snakk om å bytte gjevnt da.

Men neppe av din interesse, etter det jeg kan se fra ønskelista di. Mondeoen hadde sikkert vært mer aktuell i såfall, men den er langt fra ferdig motormessig.

Er bilen din en 4x4, eller er det bare merket?

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, den blir desverre for praktisk for meg!

Er ute etter noe litt mer sportslig, helst RWD eller 4WD, kan tenke meg FWD men da må det være Sigma 3.0l V6 204 hester'n, eller noe Alfa Romeo !

Nei, er ikke 4WD, er bare merket som sitter i 4x4 grillen som sto i donor bilen !

'93 Audi S2 Hybrid ! sZwei

'86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO"

'87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil !

[x2] Type 44 quattro avant + sedan

[x]'91 Audi Coupe quattro20v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...