Duck Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 500 om du svinger innom trondheim med de :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Februar 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 hehe. eller kanskje om du svinger 8mil nordover :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duck Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 vel, nå har ikke jeg lappen ennå, men om du har planer om å ta en tur til trondheim snart, så kan jeg ta de av hånda di for en femhundrings (: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Hvorfor ikke bruke Posten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audun_1_ckn@hotmail.com Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 ja! send de til meg for 550,- inkl frakt... Siter VW Golf 1.6 84mod. VW Golf 1.8 89mod. VW 1300s 72mod. GSX-R 750 crosscart 140hk!(hjemmebygd) Briggs & Stratton crosscart (hjemmebygd) Piaggio Zip 70ccm 03mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duck Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Meg du snakker til? Isåfall, jeg orker ikke bruke penger på frakt/porto etc :P Holder på å kjører opp nå, og det er ikke billig liksom. Derfor har jeg ikke så veldig mye til overs til anlegg for tiden :) Må tenke på at jeg også skal ha frontsett og cdspiller.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlingo Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Hei, Jeg kjøper dem for 500 kr, og kan komme og hente dem i Levanger, bor i Stjørdal selv. Ok? Send meg ei melding, jeg er ikke ofte her inne på disse sidene. Erling Teigen 99016031 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg