Fashen Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 her er da min nyinkjøpte reserve bil : ja jeg vet den er sinnsykt stygg. men den skal bli litt bedre. så lurer derfor om noen har følgende og selge billig til meg : hvite "rally" felger senkesett (samme faen åssen) resten av stashet ordner jeg selv. og ja helt til slutt. bilen skal lakkeres om :P Siter "Fuck kurt,våre idoler går med pistoler!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 haha, ja her har du jo arbeid en stund fremover. Hvilken boltsirkel må du ha da? Mulig jeg kan skaffe noen hvite rally felger til deg. Senkesett får du billig hos BilXtra o.l butikker. Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 er vel 4x100 på den Audi 80cl`en der? samme boltdimensjon som på min. Du har ikke lyst til å kvitte deg med den grillen din a? si i fra så kjøper jeg den på dagen. Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fashen Skrevet Januar 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 hehe. det kan stemme at det er 4-100 eller noe ja. skal se om jeg får kjøpe en kompis sine i dag. :) grillen får vi se på. :P mulig jeg bruker den selv. Siter "Fuck kurt,våre idoler går med pistoler!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg