Scubasteve Skrevet Januar 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 Hei! Trenger bare en liten vudering fra folk som har samme type bil og vet ka de snakker om. Jeg vuderer å kjøpe en 1993 modell 318 I. Den har gått 126500 km og har kun en liten feil, det kommer litt olje på tennpluggene som forårsaker at bilen kan nøkke en sjelden gang sier selgeren. Ellers har bilen: KD-filter, Effektannlegg Ny 97 modell Look grill med gitter bak, grøftelys, Sony cd/mp3 og MD(charger) 12-tommer sub 1600W forsterker Z3 sideblinklys, M3speil, Krum (aleminium)spylere m/ neonlys. neonlys foran pedalene og på passasjer siden, racing skulderputer, helt nye Sommer og vinterdekk med fete felger på sommerdekk og orginale 15 tommers bmw Ingen Rust. Alu.felger (sommer), 2 Hjulsett, Metallic, Aircondition, ABS, Airbag, Sentrallås, Servostyring, El. justerbare speil, Justering av ratt, Bagasjeromstrekk, Alu.felger (vinter), Radio RDS CD spiller, Sentrallås, fjernbetjent, Tåkelys foran, Airbag, 2 stk, Alt dette er selgerens sine opplysninger. Men det jeg lurer på, er den verdt 70000 kr. For jeg syntes det er et godt tilbud og har sett bilen som e strøken. Men ville bare høre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Ja Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Preben Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Personlig ville jeg aldri kjøpt en bil med noe neon at all. Spylerdyser med neon sier sitt. Siter 2005 MINI COOPER (x) 1996 BMW M 523i E39 Tråd om/bilder (x) 1992 BMW 520i E34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Januar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 Originally posted by Scubasteve Hei! Trenger bare en liten vudering fra folk som har samme type bil og vet ka de snakker om. Jeg vuderer å kjøpe en 1993 modell 318 I. Den har gått 126500 km og har kun en liten feil, det kommer litt olje på tennpluggene som forårsaker at bilen kan nøkke en sjelden gang sier selgeren. Ellers har bilen: KD-filter, Effektannlegg Ny 97 modell Look grill med gitter bak, grøftelys, Sony cd/mp3 og MD(charger) 12-tommer sub 1600W forsterker Z3 sideblinklys, M3speil, Krum (aleminium)spylere m/ neonlys. neonlys foran pedalene og på passasjer siden, racing skulderputer, helt nye Sommer og vinterdekk med fete felger på sommerdekk og orginale 15 tommers bmw Ingen Rust. Alu.felger (sommer), 2 Hjulsett, Metallic, Aircondition, ABS, Airbag, Sentrallås, Servostyring, El. justerbare speil, Justering av ratt, Bagasjeromstrekk, Alu.felger (vinter), Radio RDS CD spiller, Sentrallås, fjernbetjent, Tåkelys foran, Airbag, 2 stk, Alt dette er selgerens sine opplysninger. Men det jeg lurer på, er den verdt 70000 kr. For jeg syntes det er et godt tilbud og har sett bilen som e strøken. Men ville bare høre. Olje på tennpluggene som fører til nykkete gange?? hørtes merkelig ut,dersom det i hele tatt stemmer da.. Sjekk oljeforbruket før du evt. kjøper den!... Det beste er å ta den på NAF-test.. Jeg må si meg litt enig med Preben (horelys er ikke noe godt tegn) Mn du kan jo være heldig Siter -520i e39 97mod -740i e38 94mod (under oppbygging) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jkr Skrevet Januar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 Det du mener med at det er olje på pluggene, er det at når du tar av plugghetten så er det olje? Dette trenger ikke å være noe spesielt, oftes er det pakningen som ligger rundt plugghullet som er defekt. Er bare å ta av toppdekslet å bytte pakningen, men få det skjekket før du kjøper den ifall det er noe alvorlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Januar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 Kjøp heller min for 40000 mer så har du en bil som varer mange år enda Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg