Bauer Skrevet Januar 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 Heisann! Jeg har montert konfilter på sunyen min, men jeg har 2 kjappe spørsmål... Hva gjør jeg med åndinga til motoren? kan jeg bare sette på en halvlitersflaske ?? Hva er den lille slangen som var montert på den orginale luftfilter boksen? Bilder: Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.