bludnik Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 bitches... :eek: :mad: har fremdeles den '90 244 GL'en for salg jeg... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Januar 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Vel, han som kjøpte den ville ha 35000kr for den nå om jeg ville ha den.. at det går an å bli så trangsynt da. men jeg skulle få den for 28000. Og da har han åpenbart ikke fått med seg hvor mye feil og mangler som er på den bilen, luftmassemåler, girkasse, samtlige foringer, alle dekk helt utslitt og motoren og bilen har gått jævla langt. (280000km ellerno). Så han fikk beskjed om hvor useriøs han var. Fikk også vite at det var en 18 åring fra byrkjelo som va inteeressert i bilen for 35000kr. Om noken veit ken da e so advar han ;) den e ikkje verdt meir enn dei 20 selger ga for den... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stolten Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 Noen andre som har styling til meg da? Siter 1990 Volvo 740 Turbo Intercooler 1986 Volvo 745 Turbo Intercooler 1986 Volvo 745 Turbo Intercooler Automat 1989 Volvo 740 GL 1997 Honda CBR 900RR Fireblade Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 trist å høre locked. synes det er sinsykt dårlig gjort av han karen. men han fikk jo mye penger da. hehe. koster vel fort en 10 lapper for å fikse alt sammen? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 når er en sånn bil verdt 20 høvdinger når den er så ødelagt? hadde gitt maks 10-15 Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Januar 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 listeprisen er 48000kr da, sånn at det er litt å gå på... Om man bruker orginale deler til ex. foringer og kjøper en brukt girkasse så blir det ikke så værst. Det viktigste var at karosseriet og interiøret var dønn strøkent. Motor/gir og understell var ikke så viktig for meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 poenget er at du skal regne i verkstedkostnader når du regner sånt, og da kan du kaste høvdingene fort Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 hallo, jeg fant denna bilen. Passer den til ditt bruk? Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Januar 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 veel, har funnet en bil som også passer midt bruk greit. Den er riktignok en del år eldre, men har mye fancy utstyr og et skikkelig rakkel av en motor som trekker ned prisen :) http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=641399 står 83 modell men det er bare tull, papirene på bilen sier 1980 så den er snart veteran også :) En på jobb som selger greia. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik_B Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 Originally posted by locked veel, har funnet en bil som også passer midt bruk greit. Den er riktignok en del år eldre, men har mye fancy utstyr og et skikkelig rakkel av en motor som trekker ned prisen :) http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=641399 står 83 modell men det er bare tull, papirene på bilen sier 1980 så den er snart veteran også :) En på jobb som selger greia. Da kan du kanskje selge rakkelen av en motor til meg for en billig penge ? :D Erik Siter 95 Volvo 855 96 Volvo 945 LTT (BSR steg 3) 85 Massey Ferguson 675 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Januar 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 d kan du banne på :p kom med en fornuftig pris (motoren er god for å vere en sånn motor, ikke noe i veien med den).. evt. med levering i bergen. Edit: du får ALT jeg ikke trenger for å putte turbomotoren min nedi, dvs. at jeg trenger er tankarmatur og bensinpumpe. Alt av ledninger til innsprøytningen får du, eksosanlegg osv. Er vel mekanisk innsprøytning på den så jeg har ikke bruk for noe av den. Du får ikke med servopumpe og AC kompressor.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg