HP-Invent Skrevet Januar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2005 Har en gammel Defa alarm og sentrallås i bilen som er IR styrt. Sitter en brun boks med en rød blinkediode på størrelse med en fyrstikkeske på rattstammen som er mottaker. Har litt lyst på en alarm og sentrallås med litt lenger rekkevidde. F.esk en som er radiostyrt. Nå må du være maks 2 meter unna for at den skal virke og så må du sikte mot mottakeren. Går det an å oppgradere alarmen på en enkel måte med å bruke de komponentene du har? F.esk bare montere en ny mottaker? Er det f.eks bare å klippe ledningen og sette på en ny mottaker og kjøpe ny fjernkontroll? Er egentlig ikke så viktig, men hadde jo vært litt greit å ha noe som virker skikkelig. Siter I am a fucking streetracer, you know! :p Mine biler... :P *Toyota Supra *Nissan 300 ZX *Porsche 911 GT2 Eller, nei... :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jhouge Skrevet Januar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2005 Sjekk Lütken & Co. De fører noe som heter Blue Chips. Oppgraderte nettopp min nøkkelstyrte sentrallås til fjernstyrt. Relè og 2 fjernkontroller - 1300 kronestykker.. http://www.mamut.com/homepages/Norway/1/18/lutken/default.htm DU kan også ringe Einar Noreng hos Lütken på 67 83 90 90 Siter Jaman 2002 VW Sharan 1,9Tdi (mti) 1994 Plymouth Grand Voyager(Til salgs) N 59° 49' 53.47" E 10° 47' 16.47" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HP-Invent Skrevet Januar 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Jo, jo... Men jeg har alarm og fjernstyrt sentrallås på samme greien. problemet mitt er at rekkevidden er for kort. Maks 2 meter i fra bilen og jeg må sikte mot mottakeren. Er en slik Gammel Defa som sikkert er IR-styrt. Kan tenke meg å oppgradere, hvis det er mulig uten for mye arbeid. Siter I am a fucking streetracer, you know! :p Mine biler... :P *Toyota Supra *Nissan 300 ZX *Porsche 911 GT2 Eller, nei... :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg