audun_1_ckn@hotmail.com Skrevet Januar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2005 kjøpte meg nettopp en golf 1.8 89mod. Den er det alarm på, når alarmen går så blinker alle blinklysa bortsett fra forran på fangern....men når jeg skal bare blinke vanlig, samma om det er til høyre eller venstre, så blinker ingen blinklys. og den lille blinklyslampa ved speedometeret inni bilen, lyser sterkt grønt, når jeg ikke blinker(når blinklysbrytern står i "null-posisjon") lyser dette lille lyset svakt grønt. Hva er feil??? blinklysrelé eller? Siter VW Golf 1.6 84mod. VW Golf 1.8 89mod. VW 1300s 72mod. GSX-R 750 crosscart 140hk!(hjemmebygd) Briggs & Stratton crosscart (hjemmebygd) Piaggio Zip 70ccm 03mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Januar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2005 Kan nok være en ledning på reelet som er av, eller en kortlsluttning noen steder. Høres slik ut, ettersom den lyser når ingen funksjon er i gang. Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awas Skrevet Januar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2005 Da jeg fikset på golfen til dama tok jeg ut bryteren for nødlyset. Da oppførte blinklyset seg slik du beskriver. Sjekk denne og se om den er satt i. Var ikke alarm i den så jeg kan ikke si noe om blinklyset foran desverre. Håper dette hjelper deg en del på vei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audun_1_ckn@hotmail.com Skrevet Januar 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2005 åja...selvfølgelig ;) ....har tatt ut den bryteren jeg ja, stemmer det...hehe...tusen takk for tipset...skal sjekke om det er det imorra...men regner vell med at det er det som er problemet! Siter VW Golf 1.6 84mod. VW Golf 1.8 89mod. VW 1300s 72mod. GSX-R 750 crosscart 140hk!(hjemmebygd) Briggs & Stratton crosscart (hjemmebygd) Piaggio Zip 70ccm 03mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinar Skrevet Januar 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 Originally posted by T0mmen Kan nok være en ledning på reelet som er av, eller en kortlsluttning noen steder. Høres slik ut, ettersom den lyser når ingen funksjon er i gang. Mvh Tommen hvor finner jeg releet? Mine blinkers funker ikke og det er utrolig irriterende :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg