Ottesen Skrevet Januar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2005 Kan ikke si så mye mer en idiot jeg :rolleyes: http://ismirdochlad.de/camaro_crash_hockenheim_9th_jan_05.mpg Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Januar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2005 Kjipt. Hørtes ut som de andre dret i det. Sa ingenting når han kjørte ut:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Januar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2005 sånn skjer når en i en golf her sett litt for mye på F1 .. og han i camaroen tror han i golfen er smart... og han i camaroen ikke vet hvordan man styrer bilen med gasspedalen .. og la oss ikke glemme at hna i camaroen kjører en camaro .. også kjent som amerikaner.. ogsåkjent som landet hvor de produserer biler som er redde for svinger... Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Januar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2005 Originally posted by Kebab gud sånn skjer når en i en golf her sett litt for mye på F1 .. og han i camaroen tror han i golfen er smart... og han i camaroen ikke vet hvordan man styrer bilen med gasspedalen .. og la oss ikke glemme at hna i camaroen kjører en camaro .. også kjent som amerikaner.. ogsåkjent som landet hvor de produserer biler som er redde for svinger... Kjent for det ja, men jammen så fins det amerikanske biler som kan svinge og. :) Bare se på Le Mans, Chevrolet f.eks har vunnet der. Og hvis du har vært og sett på NM i banekjøring. Så drar chevrolet corvetta det meste. (Svart bil) Pleier å fighte med en lotus esprit (gul) eller hva det er. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Januar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2005 Supra.. De bilene du nevner her er jo ikke akkurat rett av samlebåndet da.. hehe Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Januar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2005 HAHAHahahahahaha.... Å kjøre ut på en helt rett strekke, under oppvarming og i lav fart... på en BREI bane.. er det mulig? Snakk om brøler Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Januar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2005 Her kjørt på Hockenheim selv og den er den bredeste banen jeg har vært på.. Skikkelig klovnekjøring. hehe Han er sikkert ordentlig fornøyd med seg selv etter denne utkjøringa.. :) Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Januar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2005 Jeg får ikke sett videoen jeg:mad: Har lastet ned nye Mediaplayer osv.. tips? Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Januar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2005 Originally posted by eirikoo Supra.. De bilene du nevner her er jo ikke akkurat rett av samlebåndet da.. hehe Nei, ok :D Men vedder på at f.eks corvette og viper ikke har så dårlige kjøre egenskaper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Januar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2005 ikke de nye nei ... de er ikke svinge maskiner .. men de klarer seg bra .. amerikaneren har fått øynene opp for at de må lage biler som ikke går rett frem i svinger .. mangler fortsatt å se noe sikklig resultat .. men de prøver hvertfall Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Januar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2005 Originally posted by Kebab gud ikke de nye nei ... de er ikke svinge maskiner .. men de klarer seg bra .. amerikaneren har fått øynene opp for at de må lage biler som ikke går rett frem i svinger .. mangler fortsatt å se noe sikklig resultat .. men de prøver hvertfall Rart at de for det til når det skikkelig gjelder da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakanishu Skrevet Januar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2005 hahahaha, så sinnsykt driti ut! dummeste jeg har sett på lenge :D Siter - BMW E30 320iS '90 bane- og kosebil / BMW E39 520i '98 bruksbil x BMW E28 518i '85 x BMW E30 325i '89 x BMW E34 Alpina B10 '91 x BMW E30 320i '88 x BMW E34 520i '90 rakanishu - drifting away Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Januar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2005 Originally posted by Supraguy Rart at de for det til når det skikkelig gjelder da. hva mener du? sportsbiler er sportsbiler .. familie biler er familiebiler .. racing rigga biler er racing rigga biler må huske å skille på det du Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Januar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2005 Originally posted by Kebab gud og han i camaroen ikke vet hvordan man styrer bilen med gasspedalen .. Pleier å styre med rattet jeg da men :rolleyes: Men cluet her er ikke om han kjører amerikansk bil eller om den er standard eller track-spec. Han hadde driti seg ut like gjerne i en M3 CSL. Dette er en førerfeil. Jeg er ikke noe amcar ekspert, men jeg tror camaro av den modellen der klarer seg ganske bra i svinger også..... Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Januar 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 Originally posted by Kebab gud hva mener du? sportsbiler er sportsbiler .. familie biler er familiebiler .. racing rigga biler er racing rigga biler må huske å skille på det du Ja, men jeg bare mente at da vet vi at de klarer å lage svinge biler og. For chevrolet f.eks er vel med på å lage corvette lm bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg