Machine Skrevet Januar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2005 Noen som har sett denne ???? Siter 1991 940 Turbo Intercooler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpejoHn Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Desverre, Men en ting er sikkert: BEUTIFULLLLLL ! :peace: wtf? :dude: hellothere kiddie :D:D Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav Vangsnes Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Machine: Er det din bil kanskje?? :o Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Machine Skrevet Januar 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Originally posted by AlpejoHn Desverre, Men en ting er sikkert: BEUTIFULLLLLL ! :peace: wtf? :dude: hellothere kiddie :D:D Det stemmer :D Litt kult å se om andre folk har sett den ... Siter 1991 940 Turbo Intercooler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NewBeetle Skrevet Januar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 Har ikke sett bilen din annet enn på bildene, men synes den ser flott ut. Eneste jeg ville gjort med den er å få et nytt reg. skilt bak. Ellers liker jeg den veldig godt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet Januar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2005 Hva var galt med skiltet bak?? Tror jeg heller ville satset på et litt annerledes eksosanlegg.. Ellers en stilig bil! Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Machine Skrevet Januar 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2005 Originally posted by ToyotaR Hva var galt med skiltet bak?? Tror jeg heller ville satset på et litt annerledes eksosanlegg.. Ellers en stilig bil! hehe, takk... Men hvorfor annerledes eksosanlegg ? Siter 1991 940 Turbo Intercooler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet Januar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2005 Tøffe rør og sånt, men det ser ut som at de peker veldig oppover! Eller blir jeg bare lurt av bildene? Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Machine Skrevet Januar 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2005 Originally posted by ToyotaR Tøffe rør og sånt, men det ser ut som at de peker veldig oppover! Eller blir jeg bare lurt av bildene? hehe.. Enderørene er ikke helt rette nei.. de går litt skrått oppover, men synes det er tøft jeg :D Siter 1991 940 Turbo Intercooler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet Januar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2005 Du har alltid ønsket deg en bmw 525 med dtm-potter du? hehe.. Nei, men den ser veldig bra ut ellers! Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Machine Skrevet Januar 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2005 Originally posted by ToyotaR Du har alltid ønsket deg en bmw 525 med dtm-potter du? hehe.. Nei, men den ser veldig bra ut ellers! Takk for det :D Hehe, nei det har jeg nok ikke :D - Etter jeg satt på min potte, har jeg sett flere biler her i distriktet med samme potter, 1 bmw faktisk... Men det er ikke så mange som har de :D Siter 1991 940 Turbo Intercooler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nrd Skrevet Januar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2005 felgene ser litt små ut... 16? 17? bilen fortjener 18, kanskje 19 til og med ;) Siter - BMW 520i x VW Golf II - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Januar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2005 15" fondmental...... offor må han ha nytt skilt bak??? Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NewBeetle Skrevet Januar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2005 Originally posted by Volvo-Lars offor må han ha nytt skilt bak??? Kanskje bare jeg som syns det, men på en så fin bil burde det være likt skilt foran og bak. I og med at det er nytt skilt foran bør det jo være nytt skilt bak også. Men som sagt så er jo det bare min mening. Beklager hvis noen føler seg provosert av det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg