P11GT Skrevet Januar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 Er det noen her som har peiling på hvor mange kilometer lenkarmene på P11 skal holde? Jeg skiftet dem ifjor vår og nå begynner de og "dunke" igjen og det irrerterer meg viss jeg må skifte dem igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet Januar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2005 om det er orginalt så skal det være en viss garanti sier dem ... mine har aldri lagd lyd.. men men Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P11GT Skrevet Januar 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 For håpe det er garanti viss dei må skiftes, men det er ikke møje lyd ifra dem (det er så vidt eg hørre någe kunne i viss homper når eg kjøre seint) så eg gidde ikkje gjer någe me det enda:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Februar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 Eg fekk dei bytta på bilen min et par uker etter eg kjøpte den.. Dette er jo ein 2000 modell.. så bilen va jo ikkje eldre enn 4 år.. pluss at den var bare kjørt 36 000.... Fekk det jo på garantien.. Så det va ikkje stora tapet..! Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NISMO racing Skrevet Februar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 Kjøpte min i mai i fjor, hadde da gått 22 000..Da var de gåene..men har kjørt snart 50 000 etter det uten at det har blitt verre. Spurte på Nissan også om det hadde noe å si, svaret jeg fikk var at så lenge jeg fiksa at det dunka litt i fartsdumper o.l var det ikke noe problem. Har hørt her inne at gummien som sitter rundt lett sprekker opp spesielt pga veisalt, kanskje det lønner seg å spyle godt oppunder skjermer ved vask? Siter - 07 mod VW touran tdi highline dsg - 04 mod Ford Mondeo ghia x 2.0 tdci - 05 mod Ford Mondeo viva x 2.0 tdci - 97 mod Nissan Primera 2.0i SLX P11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg