Parkering & Service Skrevet Januar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 Har 4 7,5-17" TSW EVO-R felger jeg ønsker å bytte i noen andre 17". felgene kan leveres ferdig lakert i valgfri farge, men da må felgene jeg bytter med være noe som sammsvarer med prisen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Januar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 Originally posted by Parkering & Service Har 4 7,5-17" TSW EVO-R felger jeg ønsker å bytte i noen andre 17". felgene kan leveres ferdig lakert i valgfri farge, men da må felgene jeg bytter med være noe som sammsvarer med prisen. Det er de som passer til den røde bilen det vel? :rolleyes: Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Parkering & Service Skrevet Januar 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 står på en saab 9000 så det er 4*108 et 35, så går overens med de fleste forder, pysjå`r, noe audi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wanna-b Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 edit: haha, sorry, beklager at jeg drar opp så gammel post. sleit meg gjennom mange poster for å finne en så passende en skal jeg si deg :P skal dobbeltsjekke dato neste gang! Siter Nissan Micra K12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Originally posted by wanna-b edit: haha, sorry, beklager at jeg drar opp så gammel post. sleit meg gjennom mange poster for å finne en så passende en skal jeg si deg :P skal dobbeltsjekke dato neste gang! hæ? Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg