Tor H Skrevet Januar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 noen som har en golf 1, som bare tar opp plass på tunet? må være årsmodel fra 74-77... helst litt bil igjen..ikke bare rust..heh..:D svar helst på pm.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor H Skrevet Januar 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2005 det aller mest er av interesse.. også kun karosseri... men aller helst 74 mod.. kom med tips...:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Bigton Skrevet Januar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2005 83 mod er helt uaktuelt? jeg vet va du skrev men måtte bare spør! jeg har en 83 gti som bare tar opp plass nå! bilen er bra da! men e begrensa hvor mange golfer jeg klarer å bruke og skru på samtidig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor H Skrevet Januar 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2005 hehe.. rustmessig er det vel stor fordel tenker eg.. men det er veteranforsikring som frister ja... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfgti Skrevet Januar 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 Originally posted by Christian 83 mod er helt uaktuelt? jeg vet va du skrev men måtte bare spør! jeg har en 83 gti som bare tar opp plass nå! bilen er bra da! men e begrensa hvor mange golfer jeg klarer å bruke og skru på samtidig Har du en golf I 83 mod til salgs? Er meget intressert! Pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Bigton Skrevet Januar 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 Har sendt deg pm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcuze Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 veit om en golf 1, med bur og justerbart senke sett.... som er tilsalgs, men det er en 82, org gti.... Siter kawazaki zx9R Ninja... :) (lappløs) ------------------------------------------ bmw 318I E-36 94 mod (solgt) *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor H Skrevet Januar 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 takker for tilbud,men har muligens fått tak i en 75 mod en eiers bil... driver og forhandler med eigeren.. hva er prisen på denne da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garnes Racing Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 jeg har en stående. tlf 91783764 Siter TURBO`S TOO THE PEOPLE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Jeg har et karrosseri stående. Det er opprinnelig en asfaltracingbil hvor de har plukket ut motoren. Bilen har komplett bur, trekte bremserør og hydraulisk brekk. Må selges kjapt grunnet nytt prosjekt. Bilen er opprinnelig en 80modell LS. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor H Skrevet Februar 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 tja.. pris for denne? send bilder og mer info til auditic2000@yahoo.no:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg