Gå til innhold

Stramming av håndbrekk

Ranger emnet

Teigas

Anbefalte innlegg

Da håndbrekken min er begynt å bli slapp i fisken, har jeg tenkt å stramme den.

I samband med dette lurer jeg på om dette er mye arbeid?

Har hørt at enn kan gjøre det inni bilen , ved å ta av plasten nederst på håndbrekken.

Lurer på om det er noen som har noen erfaringer ved fjerning av denne plasikken ( lur patent eller noe).

Erfaringer vedrørende om det går ann å stramme den innenfra eller om enn må under bilen ønskes også.

BIL : Polo C - Concept 1996 modell.

96 mod, Polo 6N, Colour Concept.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde det i går, fant det fort ut.

Skrev inn her da enn aldri hvet om enn støtter på noen problemer , så er alltid greitt å få litt erfaringer fra andre..

Renker i grunn med at det er derfor dette forumet eksisterer eller?

Strammet den innenfra jah , tok av deksele og skrudde på 2 muttrer.

96 mod, Polo 6N, Colour Concept.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er jo litt begrentset hvor mye du kan justere, justeringen inne i bilen brukes også igjentligen når man monter vaierene, det sitter en "stram selv" justering bak, men denne kan funke dårlig i blant.....eller når beleggen begynner å bli slitte.....

kanske på tide å sjekke ??

mercedes 230 E -92 nå.....

(Solgt)Polo GTI-R........Improved edition

Skandinavias beste Polo side Nordicpolo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by EvenS

Har dere hørt om å kike selv? Er bare og ta av plastikken rundt brekket (klips) så ser dere mekanismen, trenger ikke vær noen professor for og få det til;)

Sorry, men jeg syntes det er helt greit at han spør jeg hvis det er en lur måte å få av dekslet på....kjipt å kverke noen klips å måtte skaffe nytt eller kjøre rundt med et skranglete deksel......skjønner at man ikke må være professor, men det er jo nettopp dette vi har forumet til ikke sant.......Måtte bare svare på dette EvenS pga syntes det var LITT rart skrevet.......men det var bare min mening.

Jeg skal bytte hele wiren på servicen til høsten tenker jeg.....sammen med clutch wire og ei motor reim.....(en liten overhaling på reim og wire fronten)

-2011 Skoda Superb.

-Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"
-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket).

Lenke til kommentar
Del på andre sider