safoll Skrevet Januar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 Noen som kan oppdrive noen fakta om denne toyotaen? Finnes det i hele tatt en av denne sorten i Norge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Februar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2005 hakke peil .. men som du sikkert vet er yaris arvtagere til Starlet.. og nå kan man kjøpe Yaris turbo i norge! Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggelund Skrevet April 22, 2008 Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 Hey... jeg vet dette ikke har noe med dette å gjøre men... er det noen som vet hvor du får tak i Toyota starlet baklykter og frontlykter? Bilen er en Toyota starlet 1992mod. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|plumbo Skrevet August 19, 2008 Rapporter Share Skrevet August 19, 2008 det jeg vet om starlet gt er at det er en 1.3 turbo motor i den ( 4efte) som har orginalt 130 hk det mener og huske at disse modellen heter ep91 søker du på det eller ep9 så finner du det du trenger på google. jeg vet ikke om noen av disse turbo bilene er godkjent i norge men som nevnt over så har du yaris 1.8 turbo som har mer hester og er mye heftigre ;) Siter Ford 17m vare bil 1970mod Moonshine expressHonda del sol 1993 modToyota corolla e10Toyota corolla ae92 2dørs cupeSubaru Forester 98mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg