Vil ha skyline Skrevet Januar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 Dette er til en konkurranse på mopedportalen .com.. Ting som er gjort: Senket Widebody Brushet deler av ny fanger Nye felger Nytt speil "rice" stickers på døren Brushet litt sideskjørt Carbon panser og tak Intercooler og rør Er min første chop med widebody.. C&c please Original: Chop: Siter [x] 2000 Topkart Yamaha 100 1986 Fiat Ritmo Abarth 130TC [x] 1987 Fiat Croma Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kehsi Skrevet Januar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 sinnsykt kul mod.. er litt usikker på ICen da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vil ha skyline Skrevet Januar 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 Originally posted by Kehsi sinnsykt kul mod.. er litt usikker på ICen da.. Takk.. vet at IC'en er dårlig.. Skal skiftes.. Siter [x] 2000 Topkart Yamaha 100 1986 Fiat Ritmo Abarth 130TC [x] 1987 Fiat Croma Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Januar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2005 ser ikke noen bilde jeg Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-J Skrevet Januar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2005 det kan hende du må vente en liten stund, så kommer det to småe bilder, trykk på dem så kommer de i full størrelse :) Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Januar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2005 så bra ut den, men jeg tror bakdøren burde være like bred som "skjermen/bakpartiet" da det vil passe bedre inn og virke litt mere normalt. Ellers så har du litt tynne dekk foran som kanskje skulle vært litt bredere;) Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg