Gå til innhold

Ett forum, med ALTFORMANGE kids?

Ranger emnet

yellowpolo

Anbefalte innlegg

Dette gjelder ang det jeg leste på tråden "Endelig N O S!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

Synes det bare viser at det faktis er jævlig mange kids på dette forumet.. fleste låner nok mamma og pappas bil ennå :D :op

gleder meg til en av dere som er størst i kjeften her med å slenge dritt skal legge ut noe som dere synes er kul, skal isåfall jeg melde meg først i rekka å spytte så mye dritt på den tråden at du henger deg selv fordi selvtilitten din krenkes så jævlig ned i gjørma.

*gleder meg, gleder meg*

la nå folk kunne vise sine prosjekter uten å bli steina til døde...:D

ps: jaja veit det ikke var vits å lage ny tråd.. men polodude sin var så lang og jeg trykka feil.. fikk sola i øya. ;)

Polo er som et kinderegg, lite og noe godt inni..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du hørtes jo skikkelig voksen ut. :)

Jeg syns det er skikkelig teit å lakke en brannslukker og kalle det NOS, men jeg er ingen 'kid' for det.

Men creds til den som gjør det han vil med sin egen bil, men spør man om kommentarer får man det, gode og dårlige. That's life!

Edit: Rettet skrivefeil.

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for løye at jeg nesten aldri bruker dette forumet mer.... Meld dere inn i VACN så får dere oppleve et forum som består av voksne folk som diskuterere saklig!!

Å viss jeg spør om en mening så forventer jeg å få et svar som består av normale ord å ikke "faen i helvete så jævla stygt".........

Det blir bare for dumt..................

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by eirikoo

Du hørtes jo skikkelig voksen ut. :)

Jeg syns det er skikkelig teit å lakke en brannslukker og kalle det NOS, men jeg er ingen 'kid' for det.

Men creds til den som gjør det han vil med sin egen bil, men spør man om kommentarer får man det, gode og dårlige. That's life!

Edit: Rettet skrivefeil.

Prøvde ikke en gang å leke vokse der, men hvis det er sånn man skal oppføre seg på dette forumet får jeg heller joine flertallet hvis det er slikt det skal være. :D

jo jo ..seff gode og dårlige, men er en grense fra dårlige til å bli skyldt ned i dass :( . Har fått en del tips fra folk her, mange hyggelige, men også mange ikke så hyggelige. får prøve VACN som Gou sier :)

Polo er som et kinderegg, lite og noe godt inni..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som GSS skrev i den andre tråden.....

Dette må seriøst være det mest tåpelige forumet jeg har vært borti! Jeg må virkelig le jeg også! Ikke av han med "nos" en, men av alle dere andre. Det tror jeg han også gjør. Har aldri sett så mye barnslige kommentarer på en plass. Vær litt konstruktive i kritikken, i stedenfor å håne folk. Kunne kommentert deres kommentarer også, men jeg sparer meg og dere andre for det.

Er helt enig!

Makan til hvor mye mindreårige det må være her. Kanskje ikke etter alder... men væremåte... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider