quasimodo Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 ja nå har det blinka på meg mens jeg lå i feil kjørefelt, lurer på om jeg får regning alikevel, har nemlig hørt at det ikke skulle blinke ved å ligge i feilkjørefelt ,en det gjorde det og det ganske kraftig, er det mulig å se bilen på bildet????????????? Siter har verdensrekord i opel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nrd Skrevet Januar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 Originally posted by quasimodo ja nå har det blinka på meg mens jeg lå i feil kjørefelt, lurer på om jeg får regning alikevel, har nemlig hørt at det ikke skulle blinke ved å ligge i feilkjørefelt ,en det gjorde det og det ganske kraftig, er det mulig å se bilen på bildet????????????? ja Siter - BMW 520i x VW Golf II - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ramtho Skrevet Januar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 JA!!! Leste i avisa for en ganske god stund tilbake at folk har prøvd på d du akkurat gjorde og de blir tatt de og... Kjipern den kammerat, da kommer det bot i posten snart... Var d veldig mye over a??? Siter Fader Kubikk Du som er i blokka Gi oss idag vårt daglige dreimoment Forlat oss våre fartsovertredelser, som vi forlater forelegget. Led oss ikke inn i kontroller, men fri oss fra sykklister For veien er din hestekreftene, og friheten i all evighet Amen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Januar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 Boten blir større når de ser at du ligger i feil kjørefelt, det er uaktsom kjøring. Så dette var lurt. :rolleyes: Hvorfor tror mange at dette hjelper? Det har aldri hjulpet fordi utløserlinjene ligger over hele kjørebanen og kameraet har en vidvinkel som tar bilde over et stort felt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Januar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 Originally posted by JuIius Hvorfor tror mange at dette hjelper? Det har aldri hjulpet fordi utløserlinjene ligger over hele kjørebanen og kameraet har en vidvinkel som tar bilde over et stort felt. Fordi noen har prøvd.. og truffet bokser uten kamera.. også forteller de det til alle vennene sine.. Ellers så har de bare ikke ligget nok over grensa de gangene de har prøvd.. og vært heldige.. Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Januar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 Lenge siden det funka å ligge på feil side... Alle kameraer i dag tar bilder på begge sider. Dem som satte opp boksene fikk nok med seg at folk kjørte på feil side, ser du.:rolleyes: Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quasimodo Skrevet Januar 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 dritt da har nemlig hørt at det ikke skulle blinke se, noe med at strekene på andre siden sv vegen ble forviret fordet bilen kommer feil vei.. husker ikke helt hvor fort det gikk, men hva er egentlig grensa før du mister lappen a??????? Siter har verdensrekord i opel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Januar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 Originally posted by quasimodo dritt da har nemlig hørt at det ikke skulle blinke se, noe med at strekene på andre siden sv vegen ble forviret fordet bilen kommer feil vei.. husker ikke helt hvor fort det gikk, men hva er egentlig grensa før du mister lappen a??????? I hvilken sone kjørte du? Jeg kan ikke huske å ha lest det i tråden. Politiet kommer til å kommentere at du kjørte i feil felt, da må fortelle om den traktoren som nettopp hadde kjørt forbi fotoboksen (den var etter fotoboksen og derfor er den ikke på bilde) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quasimodo Skrevet Januar 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 takker så meget for tipset. det var i en 70 sone. er det noen som vet hva det står på komfulutten som kommer i posten, bilen står nemlig på far mi, hadde vert fint å finne den før han..... Siter har verdensrekord i opel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nrd Skrevet Januar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 Originally posted by quasimodo takker så meget for tipset. det var i en 70 sone. er det noen som vet hva det står på komfulutten som kommer i posten, bilen står nemlig på far mi, hadde vert fint å finne den før han..... tror den ryker i 96 hvis eg ikkje tar helt feil :confused: Siter - BMW 520i x VW Golf II - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glx-rider Skrevet Januar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 hva er det du har rota deg opp i nå da svein..:rolleyes: Selvsagt så må du alltid finne på noe sånn drit.. Siter 2.0 glx, Ser ut som anlegget har begynt å komme seg nå ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quasimodo Skrevet Januar 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 er ikke helt 100% sikker på hvor fort det gikk men jeg håper det ikke var så fort... Siter har verdensrekord i opel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quasimodo Skrevet Januar 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 hvem er du da, mondeo eller skrot?????? Siter har verdensrekord i opel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glx-rider Skrevet Januar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 nei da.. føler med deg..synes bare det er feil måte å protestere om høyere fartsgrenser på.. Du husker at vi skulle møtes på skolen halv tolv el? Siter 2.0 glx, Ser ut som anlegget har begynt å komme seg nå ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet Januar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 I 70-fartsgrense ryker lappen på 106 km/h Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg