Housey Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 har 4 stk 16" alufelger, som jeg har lyst til å få rettet, disse er av merket 100+ .. noen som veit om folk som gjør dette? nettsider o.l, sånn at jeg kan finne priser! kikka litt på felgservice sine sider, de skal ha 450,- for retting, og 550,- for sveis (de må sveises, da jeg har kanta dem her og der og kollidert med en stein med dem) felgene er ikke håpløse, men ser litt "kornete" ut Noen som veit? noen som har peil på hvor de selger 100+ felger i og rundt lillehammer, trenger 1stk senterlokk! må få ordna detta før sommeren! kommer til å bli dyrt siden jeg skal ha dem retta, de har ikke gummi på seg pr dags dato, men planlegger 215/40-16 evt 205/40-16 .. Mvh Dan Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 lurer også på om det er noe å få gjort med ene felgen min, eller om det er noen som har en slik felg liggende... er en Borbet C felg.. (mener det var det di het) Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg