eGtTurbo Skrevet Februar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 ja nei.. hmm.. vet det er et skambud men 3000 kr er alt jeg tørr å betale for de siden det er så usikkert.. renger med du ikke selger de da.. men men Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Februar 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 ja nei.. hmm.. vet det er et skambud men 3000 kr er alt jeg tørr å betale for de siden det er så usikkert.. renger med du ikke selger de da.. men men Forstår det, snakk med butikker i nærheten og spør om de er villig til å ta inn, slik du får prøvd dem eller lign. stoler. Jeg kan nok ikkje selge for den prisen nei. Har lite lyst og selge dem selv (de ser mye bedre ut i en bil enn på bilde) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
solrud Skrevet Februar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 Hallo. Du hadde ikke noen bilder av de? Siter 00 Audi TT 1.8T Quattro 93 Ford Mondeo GLX 16v ( Solgt ) 92 Golf 3 TDK ( Solgt ) 92 Lancia Dedra 2.0i Turbo HF ( Solgt! ) 92 Golf 3 GTI ( Prosjekt bil, solgt! ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Er vel slike... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg