springbrett Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 1987 Fiat Croma med 2.0 lancia turbo motor på 165hk byttes mot en diesel bil (Caddy, Combo, Courier o.s.v.) Bilen er gått 183 000km, hel og pen i karosseriet. Akkurat hatt service på bilen. 14" Lancia alu felger m/ veldig bra nokian hakkapelitta vinterdekk.. Ting som er byttet nytt på bilen: * Batteriet * Støtdempere * Bak aksling * Eksos anlegg. *Inner og ytter kanaler byttet for etpar år siden. Minimalt med rust på bilen, og motoren går som en klokke. Bilder kommer når jeg får summet meg til å ta bilder.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
springbrett Skrevet Januar 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 Ingen som har et diesel dyr de vil bytte mot en hissig fiat? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z10an Skrevet Januar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 kunne jo vært interressant, men har ikke noe dieseldyr.... ascona?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Januar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 Mye skal du ha for den da? Skal muligens til bergen på søndagen, kunne jo kanksje tittet på den;) Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
springbrett Skrevet Januar 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 Originally posted by Dr_BASS Mye skal du ha for den da? Skal muligens til bergen på søndagen, kunne jo kanksje tittet på den;) Vet ikke helt hva jeg skal ha for den enda. Er på jakt etter en arbeidsbil, må være en diesel. Vi kan alltids ordne et møte slik at du får sett på bilen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Januar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2005 Har du et tlf nr jeg kan nå deg på? Skal til bergenj sentrum i morgen i morgen;) Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg