Acura NSX Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Alt av interesse bare den har rattet på riktig side! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keng Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 prøv http://www.need4speed.no Per Christian Thaulow vet han har hvertfall en sinnsyk feit RX7 blå farge til salgs.... Siter -=Honda Civic Coupe=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Acura NSX Skrevet Januar 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Den er bygd om fra høyre til venstreratt... YIKES! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Originally posted by Stian-ak Den er bygd om fra høyre til venstreratt... YIKES! Og det er et problem? Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Acura NSX Skrevet Januar 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 JA, når midtkonsollet i dashbordet vender mot høyre så... Høres ganske jalla ut alle de bilene han har spør du meg... Flere ting som ikke er iorden og på bilene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Altså muligheten for at dashbordet og er bytter er jo der.. Dessuten, ikke noe kjempeuvanlig å bygge om fra høyre til venstreratt Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Acura NSX Skrevet Januar 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Har pratet med han for en god stund siden, og bilene er ombygde... Dessuten så virker det som om han ikke vil selge bil. Har kontaktet han ved flere anledninger, men når en setter krav til bilen, så bakker han ut. Det er litt for mistenkelig for min del. Gidder ikke kjøpe no drit, da legger jeg heller mere penger i det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Januar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 Originally posted by Stian-ak Har pratet med han for en god stund siden, og bilene er ombygde... Dessuten så virker det som om han ikke vil selge bil. Har kontaktet han ved flere anledninger, men når en setter krav til bilen, så bakker han ut. Det er litt for mistenkelig for min del. Gidder ikke kjøpe no drit, da legger jeg heller mere penger i det. Ta kontakt med TP Racing, han kan sikkert være behjelpelig med å finne det du har lyst på. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg