nrd Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 Har en Thunder Storm forsterker har fått seg en del riper og sånt opp gjennom årene... Kordan funker det å lakke opp igjen en forsterker? Cromme den? Noe eg kan klare sjøl? Kan sikkert fikse et bilde av forsterkeren... Siter - BMW 520i x VW Golf II - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 en ganske enkel sak å lakkere den, hvis det ikke er noe spes du ønsker da, det er grunnarbeidet som er jobben..:) skal den fornikles er det nok mer jobb, å det får du ikke gjort selv, å det koster, å hvis forsterkeren er støpt alu, så komer det nok til å bli et problem ang finsh på forniklingen....:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nrd Skrevet Januar 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 forsterkeren er jo i crom no... er det bare å pusse ned, grunne og lakke? Siter - BMW 520i x VW Golf II - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 den må bort, slipes bort:) kjett:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nrd Skrevet Januar 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Originally posted by autod den må bort, slipes bort:) kjett:) kjett?? eg er helt grønn så sånne stikkord gjør meg bare endå mer forvirret ;) Siter - BMW 520i x VW Golf II - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 kjett=kjedelig..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nrd Skrevet Januar 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Originally posted by autod kjett=kjedelig..:) aha.. ;) får se om eg gjør et forsøk. hadde kanskje vært en fordel å prøvd første gang på en annen forsterker :rolleyes: Siter - BMW 520i x VW Golf II - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Canepa Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Originally posted by autod kjett=kjedelig..:) Kjett er skikkelig hedmarking :) Kan også bruke kjei visst jeg ikke tar helt feil. :) Siter Mercedes Vito 110 CDI Bilen Crossern Suzuki 250 RMZ Hvis en jente skal vise seg fra sin beste side, må hun ikke sitte på den..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 eller drit kjett..:) det er å en måte å si det på.:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg