Gå til innhold

Kjøp av Nissan Primera 95 mod!

R_Style

Anbefalte innlegg

hei!

jeg driver nå på å skal kjøpe meg en primera.... jeg var å så på en primera i går, en 95 mod 2,0 16V, mørke grønn metallic... servo, sentral lås, ABS, soltak, h.feste, vinge, og med diverse annet...

km.stand 188 000 km, eid av gammel mann før... grått interiør og svart dashbord... bilen er strøken innvendig...!

jeg skulle få bilen ferdig eu-godkjent før jeg kjøpte den, så han skulle ta på seg evt kostnader i slitedeler hvis det måttes skiftes noe...

bilen er ikke helt strøken utvendig, men ellers grei...( var noen småriper her og der, virka kun som att det var riper i klarlakken...)

var en bitteliten "bulk" nederst på passasjer dør...

litt overflate rust på hver side bak når man åpnet bakdørene på hver side, på dør terskelen (så det ikke før man hadde opp dørene bak)...! ikke noe gjennomgående rust...

jeg skulle få bilen for 45 tusen ferdig eu-godkjent med sommer og vinterdekk....!

høres dette bra ut?

som dere ser på profilen min, så har jeg ikke hatt nissan før, kun volvo, så det kommer til å bli en overgang, så trenger derfor litt tips/råd når jeg skal kjøpe meg en nissan primera om hva jeg burde sjekke for feil og andre lignende ting...!

håper dere kan hjelpe en fremtidig primera eier...!:D

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synest det hørtes ut som et godt kjøp.

Den rusten du snakker om, det er en veldig vanlig plass på Primera. jeg har og litt rust der på min Primera.

La motoren kjøre seg varm. Hør etter en slags klirrelyd.

Da er det godt mulig kjedestammeren er gåen.

koster rundt en 1500,- å skifte.

http://www.cardomain.com/memberpage/559185

http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=329

93 - Nissan Primera GT

Tidligere Biler:

86 - Honda Accord 2.0EX

86 - Honda Accord 2.0EX

Lenke til kommentar
Del på andre sider