Ørjan Eriksen Skrevet Januar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 Originally posted by Stove Hallo i luken... du skal få et lite hint av meg, Acura Nsx er ikke lik en 3000gt!!!Det er 2 forskjellige,bilene har et rått utseende begge to men kan ikke sammenlignes. Ta deg en titt på de så skjønner du hva jeg mener, man kan jo bli fornærmet av sånt ;O) Jeg møtte den i fart... den kom litt fort... og jeg hadde heller ikke halv gass.. også var det mørkt ute med og dårlig sikt.. ser ikke forskjell på slikt da jeg.. ! Uansett rå bil ! :D Siter Mvh Ørjan Eriksen -Audi S4 C4 2,2 Turbo quattro 1991 |x Volkswagen Golf 3 VR6 2,9L Syncro 1996 |x Audi S2 Coupe 1991 (Vraket) |x Audi 90 2,2E 1985 (Solgt) |x Div biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.