tommyandre Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Noen som vet om eller har en Golf 1 Diesel til salgs...??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dovring Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 jeg har en diesel motor til golf 1 som jeg ønsker å selge. Den har gått ca 200 000 km Mangler dynamo og reima. Siter [ ] VW Golf mk4 00´ 1.6i [x] Opel Astra 97´ 1,7 TDS [x] VW Golf mk2 91´ 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgolf Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 Originally posted by tommyandre Noen som vet om eller har en Golf 1 Diesel til salgs...??? Har jo denne da som står her i hordaland, ikke noe rust og helt kurrant... Kan legge ut noen bilder som jeg fikk tilsendt hvis den er av interesse... Siter -86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt x85`Audi Urquattro 10vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg