aov Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Hei, Prøvde å bytte tennplugger på min A3 1.6 i helgen, men det var ikke så lett som jeg hadde trodd. Fikk byttet på sylinder 1 og 4, men de to midterste kom jeg ikke til. Noen som kan forklare enkleste måte å bytte dem? -anders Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HoaxiePowah Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 gikk enkelt på min med verktøy fra biltema ihvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aov Skrevet Januar 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Snakket med Møller og de sa det skulle gå uten å fjerne innsuget. Litt knotete, men det går sikkert. a3fanatic - hva brukte du av verktøy? -anders Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HoaxiePowah Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 husker ikke. brukte noe jeg fant i grasjen..noe sån pipesett greier som var beregnet til tennplugger..dvs..dem er extra dype mener jeg å huske Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boraracing Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Det er bare jævlig trangt, men det går ann. Gjort det mange ganger med helt vanlig verktøy. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aov Skrevet Januar 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 greit å høre... da ordner det seg nok. Bare så litt trangt ut og alltid kjedelig å ta noe fra hverandre og ikke få det sammen igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg