mbl Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Ønsker og kjøpe en golf 2 gti. Sleng inn bilder, info om bilen og ca pris. Gjerne stylet men er ikke noe must. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 Originally posted by mbl Ønsker og kjøpe en golf 2 gti. Sleng inn bilder, info om bilen og ca pris. Gjerne stylet men er ikke noe must. Ville en GTI G60 funke? :D http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=60807 Siter Golf G60 Selges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbl Skrevet Januar 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 klart det hadde funket;) meeeeen, har ikke råd, pluss forsikringa blir sikkert dyre enn bilen:p hos noen selskap må enn jo væra total kunde og over 30år for og forsikre disse. hvor har du forsikret din? og va betaler du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 Hei Har forsikring hos IF med 50%. De tar G60 som 16V så det er ikke SÅ dyrt. For delkasko, 25år+ betaler jeg ca. 6500,- Sett en del stygge eksemplarer av 18år'inger som har fått forsikrings tilbud på over 60.000kr for full forsikring av Corrado G60. Eneste grunnen til dette er at Fucksikrings selskapet ikke vil forsikre bilen. Ta en skjekk med IF. Var de rimiligste jeg fant. OG JEG RINGTE ENDEL SELSKAPER. Siter Golf G60 Selges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg