Z10an Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 2,0?? du kan sette den i garasjen hos oss hvis det ikke er skyldig avgift fra i fjor.... eller andre heftelser.... trenger motor til bilcross....:D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi coupe Skrevet Januar 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 dette er en delebil og må leveres på huggeren før 15 mars for å slippe avgifter. Egner seg mildt sagt ikke som bruksbil lengre(håper bare at den går 75 mil til:D ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi coupe Skrevet Januar 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 Originally posted by Z10an 2,0?? du kan sette den i garasjen hos oss hvis det ikke er skyldig avgift fra i fjor.... eller andre heftelser.... trenger motor til bilcross....:D :D den er ikke skyldig avg for i fjor nei. og det er en 2.0 i 115hk men må leveres huggern før 15 mars. send meg ditt tlf nr på pm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 men omreg er på 1400 kr...? Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
springbrett Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 Originally posted by bjirn men omreg er på 1400 kr...? Trenger ikke å betale det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L&D Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 men omreg er på 1400 kr...? Det er kun hvis du skal ha skilter på den... Hvis bilen blir levert hugger før 15.mars er det ingen årsavgift... (tror jeg) PS når kommer du til bergen??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi coupe Skrevet Januar 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 er ikke helt sikkert når jeg kommer til bergen men det blir innen de neste 14 dagene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eriken Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 hvilket senkesett er det? hvilke dekk/felger er med? Jeg kan treffe deg der du skal hente din bil, hvis jeg vil ha in da..hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi coupe Skrevet Januar 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 det er et jamex sett ca 40mm.. felger?????hva tror du er med til 1200 kr(godt brukte vinterdekk, ikke noe annet):D Det er en som har bydd 1200 kr bare å by:D kan sikkert fikse flyfoto hvis noen skulle ønske;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg