Gå til innhold

Anlegg i 206'n?

Ranger emnet

MMORE

Anbefalte innlegg

Tenkte på å få meg nytt anlegg i bilen pug 205 (orginalt nå) og lurte på et par ting (har ikke peiling på noe når det gjelder anlegg).

Hvordan fjerner jeg spilleren som er der nå? (finner ikke de "pinnene". er integrert spiller)

Tips på plasering av ting? (hattehylla?? den er løs osv)

Har opp mot 5k å bruke. Burde jeg gå for pakker eller plukke her og der? hva burde jeg kjøpe? vil ikke bare ha bass... det er litt jalla når man ikke hører musikken fordi basse banker som f***.

Burde jeg bytte ut høytalerene forran med noe annet eller beholde de og legge til noe annet?

Som sagt lurer jeg på det meste så det hadde vært fint om noen kunne komme med komentarer osv ( vet jeg er noob men ikke drep meg... hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

viss du trenger pinner for å ta ut spillern så har de fleste bilstereo butikker dette så du kan sikkert låne av en eller annen. hva slags spiller er det. det du burde gjøre er å kjøpe deg først en god spiller viss den du har ikker er no god. så kjøper du et godt frontsett og forsterker til dette. så kjøper du deg en sub med forsterker. 10" eller 12" av bra kvalitet holder bra i en så liten bil. og viss du har lyst til underholde de i baksete, (eller du havner i baksete ofte selv:D ) så kan du jo sette noen høyttalere der også

Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil gjerne ha noe i hattehylla (er sånn som går opp når man lukker opp bak). Vil det funke eller er det ikke smart?

Vet ikke hva spilleren heter, men den er orginal (sikkert ikke bra).

Men fint om noen kunne komme med forslag på spillere osv gjerne med link til produkt pris osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for 5000 er det nok best å satse på en god spiller og et godt frontsett, komponentsystem er best med tanke på lydkvaliteten. høyttalere i en løs hattehylle er absolutt ikke å anbefale, kan føre til skrangling og dårlig bass/lyd...

hvis kun frontsett og spiller gir for lite lyd for deg, kan du jo spare til en separat forsterker. (blir mer jobb og kobling da men...).

her er et lite forslag:

Spiller

http://www.bilradiospesialisten.no/prod_detaljer.php?id=839

eller

http://www.bilradiospesialisten.no/prod_detaljer.php?id=1127&PHPSESSID=17ec5e277053f75b61c76ab2a0fed810

Frontsett

http://www.bilradiospesialisten.no/prod_detaljer.php?id=853

Lenke til kommentar
Del på andre sider