Kuli Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Er veldig ny på dette. Har vel prøvd i en time nå. hehe. Men sliter med at jeg ikke får kopiert flere ganger på samme bilde.. Hvis jeg lissom skal fjerne begge dørhåndtakene så får jeg fjernet det ene men når jeg skal gjøre det samme med det andre kommer det opp ett vindu hvor det står at : kan ikke gjøre ferdig kommandoen fordi det kopierte område er tomt. Hva gjør jeg da? Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 du er i feil layer..gå til background layret og kopier det andre dørhåndtaket Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kuli Skrevet Januar 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Men det lille vindu du kan bytte layer er vekk, hvor finner jeg igjen dette? Er litt blank når det kommer til dette Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z10an Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 window --> layers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg