SSK Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Selger min 12" Pioneer basser, med 52 liters tett kasse, lagd i 19mm MDF. Tetta skjøter med silikon Lite brukt, helt strøken Kan selges uten kassa, hvis det er ønskelig, hvis den må sendes o.l. Watt og annen info, se bilde nr. 2 Bud! Hele basser'n 1 Hele basser'n 2 Kassa ser skeiv ut bak, men den er rett, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mouh Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 500,- Siter Project NoName (93 Corrado 2L 16V Lysholm) CorradoClubNorwegen.Com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reinert A Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 har 2 av disse i bilen selv spiller som faen med riktig forsterker! ville egentelig bare si at pioneer anbefaler 31 liter lukket kasse til disse elementene til den som kjøper elementet :D men spiller sikkert som faen fordet håper ikke jeg ødlegger tråden din! Mvh Reinert Andersen Siter Honda Civic 1,4 IS HB Mod :1997 HK : 90 www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 Originally posted by Reinert A har 2 av disse i bilen selv spiller som faen med riktig forsterker! ville egentelig bare si at pioneer anbefaler 31 liter lukket kasse til disse elementene til den som kjøper elementet :D men spiller sikkert som faen fordet håper ikke jeg ødlegger tråden din! Mvh Reinert Andersen hehe, + at den burde vært 45^ skrå bak el.no? meget gode elementer ja! Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSK Skrevet Januar 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 Originally posted by Reinert A har 2 av disse i bilen selv spiller som faen med riktig forsterker! ville egentelig bare si at pioneer anbefaler 31 liter lukket kasse til disse elementene til den som kjøper elementet :D men spiller sikkert som faen fordet håper ikke jeg ødlegger tråden din! Mvh Reinert Andersen Neida, ødlegger ikke :) i en pioneer katalog jeg hadde når jeg kjøpt den sto det ca.50L men, kan jo hende jeg tar feil, men den spiller meget bra ja, nydelig basser til billig penge.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 600 uten kassa? Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mouh Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 og da tar jeg meg friheten til å si SOLGT ! Siter Project NoName (93 Corrado 2L 16V Lysholm) CorradoClubNorwegen.Com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSK Skrevet Januar 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Originally posted by Mouh og da tar jeg meg friheten til å si SOLGT ! Helt riktig, men vil gjerne si det jeg også SOLGT! :D :D Håper du blir forrnøyd... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mouh Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 det gjør jeg også ;) Siter Project NoName (93 Corrado 2L 16V Lysholm) CorradoClubNorwegen.Com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg