andrej1 Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 I begynnelsen var det en Beetle men etter litt modifikasjoner heter den Volkswagen Cabriolet. Bare å komme med kommentarer Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Du må gjøre noe mer!ikke bare gjør den om til cab,eller greit. Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-J Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 enig med mr.156 der gjør noe mere! orginal bilde? Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet Januar 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Her er originalen Kan dere forklarre litt dypere hva mer jeg skal gjøre? Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BillaBoo Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 du har jo nesten ikke gjort noe med bilen.. eneste jeg ser er: sideskjørtet, hjulbuene og lykter/panser/frontskjørt. og fjerna folka inni seff. Sett på andre felger, senke den, fetere skjørter .. plenty av ting du kan gjøre... Den var helt greit utført det du har gjort.. men det er .. så lite.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet Januar 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Jeg skulle lage en original bil ikke en tuning spesial fra japan. Det som er gjort er Lyktene Panser Hjulbuene Fanger + flytta på downlight Skjørt Kutta ned bak Taket Ruta er lavere Bakgrunn Fjerna folka Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg