sssss Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Hei. I dag så stoppa viskerene på bilen og funke, men viskemotoren går fremdeles da.. Det snødde no innmari her i dag, så det kan være det at de har blitt pressa for hardt? Er en nokså gammel bil, så det kan være slitasje. Må kanskje skifte armen hvis det er den som har "sklidd" ut av sporet sitt. Hvis det er noe som vet hva det er. Bare skrik ut. Ble kanskje litt for mye feil her, men dere skjønner vel det meste Håper jeg har posta den på rett sted. Hvis ikke, så er det bare å flytte den Mvh Daniel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Luudedude Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Sjekk om det er noen stag som har hoppa av, eller om aksel tappen på visker motoren slurer i visker armen! Prøv å stramme til mutteren som sitter på akseltappen(festet til visker armen) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sssss Skrevet Januar 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Den mutteren på toppen satt godt, Det skal og sies at viskerene er blitt løse, så jeg kan flytte på viskerene selv. Prøvde og skru av viskeren (hele greia) så jeg kunne se om det var motoren, men den satt altfor godt så jeg gidde opp, men skal prøve igjen i morgen når det er lyst ute. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolk Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Stramme viskerarmene?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sssss Skrevet Januar 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Ikke vet jeg hvordan man strammer de armene, sikkert ufattelig enkelt Så sant det ikke er den mutteren som det er blitt snakka om før her? Kan det ha noe å si at det smalt før de slutta og funke? Var ett nokså høy pang og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg