MSpeed Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 jaja..ble bedt om å gjøre dette så here we go! Mess Andrej1 Mandel Masta T SinnZyk Laaars Mayhem Crx_no -carude- MSpeed Dodgy L-Jay Colle SMP ////AMG Power -[T]- Roadbloc Bravo C-West Supraguy vanlige måten for å stemme: Jeg stemmer på ... fordi Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwknutn Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Supraguy får min stemme, fordi: jeg likte den best:) Siter 2005 Scania P270 1987 BMW 528i 1985 BMW 535i (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 så mange like biler har jeg ikke sett på lenge.... men MSpeeeeed får stemmen min, digger tyskere. tieferlegnung und breitreifen? ja helga! Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stev-1 Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 jeg stemmer på mazda_T for den var den råeste bilen og jeg syntes han har blitt veldig god i ps... Siter Toyota SUPRA<3 nissan skyline<3 nissan 300ZX<3 dodge viper<3 mazda rx-7<3 er drømmebila 2pac R.I.P 1971-1996 the world lost a real THUG.. !!!THUG LIFE!!! show 2pac :respect .. listen to 2pacs music.. :dj :peace: out Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Syns L-Jay burde vinne,fordi det var kule felger,kul bakgrunn,tøff styling Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kehsi Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 mayhem får min stemme.. mange gode ideer.. men du kunne brukt litt mere tid på enkelte ting... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
////AMG power Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Jeg stemmer på Mess, fordi den ble ganske fet. Hadde sett bedre ut uten klistemerker. Siter 2x W210 Mercedes E220 CDI 1x S 210 Mercedes E220 CDI 1x W211 Mercedes E270 CDI 1x E36 BMW 316i 1,8 122hk www.BMWguiden.no www.Mercefreaken.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Jeg stemmer på dodgy for den så penest ut Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats`ern Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 helt klart Mspeed. 1 stemme til han ;) Siter Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5: "Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 mspeed får min.. elsker "tyskere" Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-[T]- Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 mayhem....selv om bilen er litt for mye senket for min del..fine skjørter og fangere...desidert beste bil til nå...de andre kommer ikke opp til knærne av mayhem.. Siter Fighting for peace is like fucking for virginity ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z10an Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 -t- mayhem sin har sine feil den og... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dodgy Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Mayhem fordi: Han har et fint sideskjørt og den beste frontfangeren. Sotingen er ganske pen og han har fått til en liten spoiler bak som jeg faen ikke fikk til etter veldig mange forsøk. Det som er negativ er: Feil farge på skjørt, bakfanger og frontfanger. Litt cleanere bil hadde kanskje vært bra. Kunne skiftet speil. Og hatt andre/større potter. Den får min stemme fordi han fikk til enkelte ting som jeg ikke fikk til så bra. Da tenker jeg på felgene, spoileren, omgjøringen til 3-dørs og frontfangeren. Siter Bilen min starter ikke :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Supraguy sin. Clean og fin. Eneste som mangla var hele vinduer der bakdørene har vært. Originally posted by sInnzYk mspeed får min.. elsker "tyskere" En bil med japsepotte er ikke en ""tysker"" Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Originally posted by ////AMG power Jeg stemmer på Mess, fordi den ble ganske fet. Hadde sett bedre ut uten klistemerker. Klistremerker? erru prater om? MeSs EDIT: Dritt! Hadde laget en ny.. men den har visst ikke oppdatert seg :( Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg