Christian Bigton Skrevet Januar 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2003 Har en del ting å selge! : Til Audi A4 Sedan 96 Mod Front og baklykter! helt fine! Airbag til 4 eika ratt Til Audi A4 Avant Har dashbord,hanskerom,midtkonsoll,4 dørtrekk +++++++ Har nesten en hel A4 Avant innvendig! Send mail å spør! Har klimaanlegg displayet som sitter inne i bilen (styreenheten) til a4 Stoff stoler (ikke sport) Har også : En kkk ko3 turbo! har stått i A4! Og en Turbo Xs boost controll ventil! + en golf 1 gti motor,girkasse osv og faktisk en Ericsson T68 også:) Send mail til cbigton@online.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Januar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2003 den turbon, er den orginal på 1.8t motorne eller? Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Januar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2003 Pris på Ericsson t68? Er det m eller i? Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Bigton Skrevet Januar 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2003 Turbon er en orginal ja! Står orginalt i a4 150 hk og tt 180 hk+a3,golf 4,passat,a6 osv Ericsson tlf er ikke en I men kan gratis oppdateres software og skiftes deksel på hos veldig mange mobilforhandlere! Slik at den blir I Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Januar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2003 Originally posted by Christian Turbon er en orginal ja! Står orginalt i a4 150 hk og tt 180 hk+a3,golf 4,passat,a6 osv Ericsson tlf er ikke en I men kan gratis oppdateres software og skiftes deksel på hos veldig mange mobilforhandlere! Slik at den blir I veeeeel ? deksel blir ikke bytta gratis. og software bare oppgradert hvis det er garanti. så vidt jeg vet. hiip ? Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Januar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2003 Originally posted by LilleGud veeeeel ? deksel blir ikke bytta gratis. og software bare oppgradert hvis det er garanti. så vidt jeg vet. hiip ? Får bare oppgradert sw gratis så lenge det er garanti på enhten. Pris for bytte av deksel kommer på ca kr 500 - 600 + mva Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Bigton Skrevet Januar 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2003 Syns jeg var MEEEEEEEEEEGET rart ! for jeg ha 2 kompiser som har fått gjort det gratis! men vet dere bedre så Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magzmod Skrevet Januar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2003 Originally posted by Christian Syns jeg var MEEEEEEEEEEGET rart ! for jeg ha 2 kompiser som har fått gjort det gratis! men vet dere bedre så Be de gjøre det for deg da, så selger du den som en i. Siter - magz - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg