Gå til innhold

Oppgradering av Lanten min


El_diablo

Anbefalte innlegg

I dagene framover så skal Galanten oppgraders litt... Leverte bilen min inn på Bilradiospesialisten i dag hvor de skal oppgradere anlegget mitt litt. Gleder meg som en liten unge til å høre resultatet... Alle høytalerene skal byttes ut og større og kraftigere skal inn. Derfor må alt tilpasses for at de skal passe. Er ikke noe en gir seg ut på selv. De må f.esk skjære ut litt her og der. Foran må hullet bygges ut og luftekanalen må bygges om. Bak må stålet som er under hattehyllen og med å avstive bilen skjæres til for å få plass til større høytalere. Uten å kappe ledninger og rør til demperne mine. Så skal høytalerene som skal inn passe perfekt til bilen min så lydbildet blir riktig. Henter den sansynligvis i morgen. På Mandag skal jeg levere bilen min inn på understellsbehandling. Dukker sikkert også opp litt småting som skal gjøres når jeg ser i bil snope butikker etter hvert.

EL DIABLO Alias Italiano Power

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj oj oj!!!

 

Jammen, det må jeg si... Det skjer ting hos deg også ! Hmm, selv så driver jeg å koster på min noen kroner nå om dagen ! Har levert en Dynamic 4 frontfanger på lakkering, fikk den igjen i dag så den skal monteres ! Ellers driver jeg å handler inn og bygger skikkelig stereo ( Litt lettere baki p.g.a Hatchback vil jeg tro =P ) Ellers har jeg fått bytta hele registret + vannpumpa, så nå går den reint og som en drøm ! Jeg går også å tenker på understellsbehandling! Har du fått noe pris selv, så jeg har noe å sammenligne med ?

 

BTW: Lykke til med anlegg og slikt, det er dritmoro =)

'93 Audi S2 Hybrid ! sZwei

'86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO"

'87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil !

[x2] Type 44 quattro avant + sedan

[x]'91 Audi Coupe quattro20v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min far anbefalte det verkstedet bilen står på nå for meg. De tar mest lastebiler men også personbiler, derfor er det billig å levere inn biler der. Pga de tjener mest på de store. Jeg må betaler 2500 for full behandling hvis bilen er grei under. Hvis de må sandblåse så blir det i overkant av 3000 og det er skikkelig billig på et slikt sted. Får se på torsdag når jeg skal hente bilen hva det ender på.

Snakket med noen andre og de sa 3000 uten rust og 4500 med sanblåsing og full pakke... Så det lønner seg å sjekke litt rundt å høre med folk hva andre har brukt og anbefaler.

Ja, det er Myyyyyye enklere å bygge anlegg i en Hatchback. Hvertfall bak. Foran har jeg byttet ut høytalere med noen med svææær magnet så luftekanalen måtte bygges om. Det er ikke så lett å få til selv. Dessuten var det ikke så dyrt for arbeidet, var høytalerene som kostet mest.

EL DIABLO Alias Italiano Power

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Italiano power

Min far anbefalte det verkstedet bilen står på nå for meg. De tar mest lastebiler men også personbiler, derfor er det billig å levere inn biler der. Pga de tjener mest på de store. Jeg må betaler 2500 for full behandling hvis bilen er grei under. Hvis de må sandblåse så blir det i overkant av 3000 og det er skikkelig billig på et slikt sted.

 

Gullegodt det.

Ka het det verkstedet?

Har sjøl tenkt å understellsbehandle min,bare sveise igjen to små hull i gulvet og et nederst i høyre hjulbue.

Stålmark er noe fae** hærk.

90' Mitsubishi Galant GLSi 4x4 (E38A)

I Can Resist Anything But Temptation

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var å hentet bilen min nå. Betalte bare 2900 for full behandling. Var til og med body behandling med i prisen. Han sa at det var svært sjelden han så en mitusbishi som var så pen under og i karroseriet. Det varmer mitt hjerte. :)

Fikk også med en liten pakke med rensemiddel og en vaskeduk til å tørke av ting som kan renne ut fra dører osv. Absolutt å anbefale. :)

EL DIABLO Alias Italiano Power

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår